Nu Online
Momenteel zijn er 556 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

6 juli, we zijn er bijna...

28-6-2012 15:50:43
Nooit gedacht dat onze dag er zo snel zou zijn, nog maar 8 keer slapen en het is zo ver, ergens vind ik het zelfs jammer want dat betekend dat onze dag ook weer snel voorbij zal zijn...

Alles is hier zo goed als in orde, kleed hangt al van eind maart bij m'n ouders, begin juni nog eens gepast 'just incase', zat nog perfect, kousenband is gisteren gearriveerd, nu ben ik 'compleet'. Schoenen zijn ingelopen dankzij shoe stretch, al blijven ze snijden achteraan, compeed ligt al klaar!

Alles met de traiteur is besteld en afgesproken. Ook hebben we bijna geen afzeggingen gehad, op de net geen 100 man, mijn nonkel en tante vertrekken maandagnacht op reis en één oude schoolkameraad waar we gewoonweg niks van gehoord hebben, voor de rest komt iedereen, super vind ik het!

Enkel nog wat cava moeten we halen (heb schrik van niet toe te komen).

Maandag nog eens bellen naar de bloemist, gewoon voor het zekerste zodat ze m'n bruidsboeket niet vergeet te maken.

Moet er de dag zelf wel heel vroeg uit(5.30h), visagiste komt al om 7h (ik ga bij m'n ouders) en om 7.30h komt de kapster, om 8h komt m'n ventje want om 8.45h moeten we al op het stadshuis zijn.

Ben benieuwd of er nog zenuwen gaan komen, tot nu toe voel ik me volledig zenn:-) Hoe zit het de zenuwen van de andere bruidjes voor volgende week?

Groetjes Marijke

Marijke
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1326

minke
7-7-2012
 Meld misbruik28-6-2012 16:46:16

Ik trouw de dag na jou! Hier moet nog vanalles gedaan worden. Puntjes op de i zetten vooral. Mijn kleed heb ik sinds gisteren (heb een beetje een fiasco meegemaakt ermee). En nu ik dat heb begint het te kriebelen. Moet dringend mijn schoenen inlopen :D Het mag gaan komen! Ben mijn stressende moeder wat beu :D En ik hoop maar op goed weer. Mijn grootouders gaan eieren brengen bij de nonnen zodat die zouden bidden voor goed weer.

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik28-6-2012 22:25:32

hey
ja onze dag is eindelijk in aantocht.
hier is ook alles rond. dinsdag me jurk opgehaald.
morgen me proef make up laten doen.

hier ook nog niet echt last van stress of zenuwen

gr francis

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik29-6-2012 8:55:34

Veel geluk! Ik trouw ongeveer een maand later en heb telkens het gevoel dat ik iets vergeten ben!
Je had uw kleed wel snel, ik mag het pas 20 juli afhalen, 2 weken voor de trouw.
Ik hoop echt dat ik niets vergeten ben, want ik moet praktisch alles zelf regelen omdat mijn toekomstige veel naar het buitenland is voor zijn werk! Alle geluk krijg ik veel hulp van ouders en familie!

Geniet van jullie mooie dag!

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik29-6-2012 9:40:51

Hey Marijke :D

Het begint echt te korten hé. Hier is zo goed als alles geregeld. Moet de misboekjes nog laten drukken (drukker had verlof, begint maandag terug) We moeten nog naar de zaal voor de laatste bespreking. Vandaag nog eens naar de bloemist voor de bloemen aan de stoelen, de rest van de bloemen is al besproken.
Het weer ziet er ondertussen toch weer goed uit. We zullen zien.
Met momenten heb ik toch wel al zenuwen. Hoop dat het niet erger gaat worden.

P.S.: Ik ben hier ook maar de hele tijd aan het denken of ik niks vergeten ben. :S

Groetjes.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...