Terug naar overzicht
Wij hebben daar de jurk voor mama gekocht. Niet duur alleen vind ik de afwerking persoonlijk niet echt zoals het zo moeten zijn en ze wist ook niet te zeggen hoeveel de retouches zouden kosten... Voor de rest prachtige jurken (zeker die achter het gordijn). Maar goed dat je niet naar Aponi bent geweest want daar heb ik echt veel negatieve dingen over gehoord! Groetjes!
Ik ben zelf ook naar Sposa geweest en mijn trouwjurk is echt super! Ik was ook op een uurtje geholpen. Ze vroegen eerst wat ik wilde, luisterden aandachtig en ik heb daarna maar drie jurken moeten passen om de juiste te hebben. Bij mij is de afwerking wel oke. Ben er dus ook echt content van!
bij mij is de afwerking echt wel dik ok ze :Den qua bruidsjurk heb ik eigenlijk twee jurken gepast, en de eerste had ik het gevoel bij dit zal em worden, toch een tweede gepast maar bleek niet nodig want men verstand had al beslist.Voor 's avonds het feest heb ik nog een kort jurkje gekozen omdat dat makkelijker is om te dansen :D wel ook daar mocht ik er passen zoveel ik wou, heb er twee gepast, en heb uiteindelijk een derde gepast en gekozen :Dde retouches waren binnen het uur gedaan en echt mooi gedaan, ben echt heel blij dak daar geweest ben en kan het iedereen aanraden...ondanks dat het in 't begin wat een rare winkel lijkt met gwn feestkleedjes ipv bruidsjurken, er is voor elk wat wils en zeker de moeite om eens een kijkje te nemen :D
en waar kan ik Sposa vinden?welk budget moet je voor ogen houden als je daar gaat? :)
Hallo,Ik trouw volgend jaar de zomer en ben nu al op zoek naar een trouwkleed. En waar kan ik jullie vinden in heusden zolder? en welk budget moet je daarvoor hebben?hopelijk kunnen jullie mij helpen.