Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

31-8-2006 14:53:07
Hey iedereen,

wat geven jullie als bedankjes aan de ouders, getuigen, en vrienden die geholpen hebben bij de voorbereiding??

groetjes,

Lien

Lien
26-5-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 931

ellen
23-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 15:32:55

Daar zijn we op het moment ook mee bezig.
Voor mijn ouders: een kadobon voor 2u gebruik van privesauna
voor zijn ouders: een kadobon voor een uitgebreide zondagbrunch.
Verder vind ik nog geen geschikte kado's voor de getuigen.

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik31-8-2006 17:36:55

Hey,
Dit is wat wij waarschijnlijk gaan doen.
Voor de ouders een mini-album.
Voor de getuigen filmtickets.
Voor de gasten een likeurflesje voor de mannen en een bedrukt zeepje voor de vrouwen.

Groetjes en succes nog

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik31-8-2006 19:32:22

Hey

Wij geven aan de getuigen een gegraveerde pen en nadien een mini-album. Mijn ouders krijgen een boompje in de kerk en nadien een bon van weekendesk voor een reisje te maken. De gasten van de receptie krijgen een doosje met suikerbonen en de gasten voor het avondfeest krijgen een cd met daarop onze liedjes.

Groetjes

Vicky
09.09.06

soetje
16-9-2006
 Meld misbruik1-9-2006 0:59:42

Hoi Lien,

Voor onze getuigen hebben wij ook een mooie gegraveerde balpen.
De bruidskindjes krijgen een superzachte knuffel en een foto nadien.
Mijn oma's wil ik ook nog even bedanken met een boeketje bloemen .
En voor de ouders zal de fotograaf tegen 's avonds een foto inkaderen met een mooie tekst die wij hem gegeven hebben...
Voor de gasten hebben wij doosjes met bruidssuiker gemaakt
xxxx

Miriam
28-10-2006
 Meld misbruik1-9-2006 13:45:50

Hoi Lien,

Wij zouden graag een vaas geven aan de ouders (ipv bloemen, die krijgen ze achteraf dan nog) en daarin ons bedanktekstje laten graveren. Dit heeft ook te maken met de bedanktekst zelf, die over bloemen gaat.
Voor de getuigen willen we twee hoge theelichthouders met daarin ook een gravure ter bedanking. Om nog eens een kaarsje voor ons te laten branden ;)

Groetjes!
Miriam

Joke
30-9-2006
 Meld misbruik1-9-2006 16:05:45

Wij geven een bon van weekenddesk aan onze ouders. De getuigen en zo krijgen onze eeuwige vriendschap en liefde....

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-9-2006 9:39:47

Hey,

aan onze ouders hebben we een doosje met foto's van onze uitnodiging en de dag zelf gegeven, de getuigen kregen filmtickets en de gasten kregen een foto met Win For Life-lotje.

Groetjes,
Lieve

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...