Terug naar overzicht
ik heb daar mijn kleed gevonden. Het is wel een beetje een muffe winkel maar ze hebben wel mooie dingen ( zeker in grote maten in mijn geval) Verkoopster was heel vriendelijk, heb overlaatst daar ook mijn schoenen gepast en toen mocht ik nog ene keertje mijn kleed aandoen jeeej :-DIk vind het eigenlijk niet storend dat je niet in de rekken kan kijken, die jurken lijken toch allemaal zo op elkaar.over 2 weken eerste pas ik kijk er al naar uit.
Ben er gewoon kijkje gaan nemen... Super vriendelijke verkoopster, niets was haar teveel! Maar aangezien het nog zover af is, niets gekocht.. Succes! X
ik trouw ook nog lang niet maar mocht van hen toch al eens komen passen vind het wel leuk dat je al mag gaan als het nog lang weg is andere winkels doen dat dan weer niet
Ik heb daar mijn kleed gekocht. Er waren probleen met mijn kleed maar ze hebben er alles aan gedaan om het recht te zetten. De naaister was de laatste keer niet vriendelijk maar de stylist (peter) doet er alles aan dat je tevreden bent en luistert naar je. Ze is zich komen verontschuldigen. Het lijkt inderdaad een rare winkel maar ze zijn echt vriendelijk en hebben zowat andere soorten kleedjes.