Terug naar overzicht
Aansnijden bruidstaart gaan we gewoon de DJ laten zijn ding doen! En dansen met de ouders doen wij niet. Wij gaan het feest gewoon laten uitbarsten na onze openingsdans. Ik zal wel later op de avond met mijn papa dansen op My Girl van The Temptations.Maar anders hier enkele liedjes die ik in gedachten zou hebben:Aansnijden bruidstaart: He's a pirate van tiesto,Safri duo Bongo song,Lac du conemaradans met ouders/schoonouders: Stand by me van Seal, Can you feel the love tonight Elthon Jhon, Circle of Life Elton Jhon.
Wij hadden als tafelthema's snoepjes en voor het binnenbrengen van de taart hadden we sweets for my sweet. Iedereen vond dit een superkeuze, leuk en origineel. Al dansend gingen wij naar voor :-) Als wij dan aansneden ging het over naar lac du connemara. Ambiance verzekerd! Iedereen begon met beide liedjes luidkeels mee te zingen en te zwaaien natuurlijk :)
Ahja, wij hebben ook geen dans met de ouders gedaan na onze openingsdans. Als ze iets later op de avond een trage draaide heb ik met mijn papa gedanst.
Het aansnijden van de taart ging bij ons als volgt:De taart werd tot bij ons gebracht op de tonen van de pirates theme song, maar op het moment dat we het mes in de taart zetten, switchte het met een mooie overgang naar sweets for my sweet van The Searchers. Iedereen vond het superorigineel en klappen maar! Het werd 1 van de mooiste momenten van de avond. De DJ liet het nummer dan verder uitspelen terwijl de mensen naar het dessertbuffet begonnen te gaan en de eerste danspasjes waren een feit! De dansen met de ouders waren op volgende nummers:* Wonderful Tonight - Eric Clapton * All for Love - Bryan Adams, Rod Stewart & StingSucces !!