TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
28-7-2012
|
29-6-2012 9:50:02
Een washandje nat maken, héél goed terug uitwringen, daar je bruinen zonder zon op en in cirkeltjes aanbrengen. Werkt bij mij toch supergoed:-)
|
|
sara
17-8-2012
|
29-6-2012 9:52:28
geen bruine vlekken of strepen? want dat is het vervelendste bedankt
|
|
Evy
7-9-2012
|
29-6-2012 10:01:03
Hey Sara
Heb je al eens gekeken voor AIRBRUSH TANNING?
Een doorbraak in bruinen zonder zon(nebank).
Vanaf nu is het mogelijk snel en veilig bruin te worden. Er komt geen zon(nebank) aan te pas. Deze nieuwe methode, AIRBRUSH TANNING, is volkomen veilig en heeft geen bijwerkingen.
Met behulp van de Airbrush wordt een tanning-lotion verneveld, die na een paar uur voor een opzienbarend resultaat zorgt. Bruin worden is nu voor iedereen mogelijk.
U kan kiezen voor het sprayen van het hele lichaam of een bepaalde zone, bijvoorbeeld het gelaat. Afhankelijk van de zone duurt een behandeling slechts een 10-tal minuten tot een half uur.
Aard en graad van het kleuringsproces worden door de gekozen teint bepaald.
Kijk maar eens op Google ;)
Grts evy
|
|
Anneleen
12-11-2011
|
29-6-2012 10:24:18
Hallo,
Ik gebruikte een product van Mylène, komt op hetzelfde neer als bruinen zonder zon, maar geeft natuurlijk effect zonder strepen of vlekken. Ik heb zelf ook een lichte huid, en ben tegen zonnebank aangezien deze toch niet helpt, en heb het product van Mylène gebruikt met mooi resultaat. Je smeert het eerst een paar dagen na elkaar, en dan om de 2 dagen om je kleurtje te onderhouden. Het lijkt alsof je een gezond kleurtje van de zon hebt opgelopen, heel natuurlijk.
Misschien een tip?
Veel succes in ieder geval!
|
|
sara
17-8-2012
|
29-6-2012 10:57:29
ik gebruik dat van mylene en toch heb ik vlekken
|
|
Lilabluestar
14-7-2012
|
29-6-2012 11:57:59
Nog een tip: zeker eerst je huid goed scrubben! Maak een pasta van suiker en honing, maak je huid nat en wrijf die suikerpasta voorzichtig over je huid (niet hard wrijven). Zo wrijf je alle dode huidcellen weg en zou het ook beter moeten lukken. Groetjes!
|
|
sara
17-8-2012
|
29-6-2012 12:03:18
dank je die AIRBRUSH TANNING is dat wel betrouwbaar ik hoor van sommige mensen soms klachten dat hun gezicht bruiner zijn dan andere delen je weet e iedereen wilt er 'perfect' uitzien op hun trouw e :p (perfectie bestaat niet, maar tot het uiterste e)
|
|
hanne
3-9-2011
|
29-6-2012 12:04:34
Hoi,
ik had daar zeer goede ervaring mee, met de airbrush tanning. Gewoon er voor zorgen dat dat met de hand gedaan wordt, niet in een cabine. Je hebt trouwens nog tijd genoeg om het eens te proberen, dan ben je zeker hé :-)
Groetjes, Hanne
|
|
sara
17-8-2012
|
29-6-2012 12:07:56
ja misschien wel dat blijft er toch een tijdje op zeker? sorry voor al die vragen xp
|
|
Marijke
6-7-2012
|
29-6-2012 12:35:26
Ik ging normaal voor de airbrushtanning gaan maar heb het dan toch niet gedaan, heb zo'n schrik dat het dan toch zo afgaan op m'n kleed.
Eigenlijk, denk ik bij mezelf, zie je buiten m'n armen, een stuk van m'n rug en borst toch niks, mijn benen zitten onder m'n lange kleed en die zijn nu echt wel het witste van allemaal, dus 'k laat het maar zo...
Groetjes
|
|
Evy
7-9-2012
|
29-6-2012 12:45:39
Hey sara
Dat blijft wel een paar dagen mooi hoor, na een 2tal weekjes mindert het. Net zoals je gewoon bruin bent van de zon.
Ik ken een paar mensen die dit hebben laten doen. Een daarvan is een bruidje die vorige week is getrouwd en het heeft helemaal niets afgegeven op haar wit kleed.
Je kan het beste zeker 3 dagen op voorhand dit nog laten doen, want de eerste 24uur geeft het wel af. Dus als je het laat doen, geen make up op doen, losse donkere kleren aan en teenslippers ;)
grts evy en succes ermee!
|
|
lien
4-5-2013
|
29-6-2012 13:05:39
bij mij helpt het om de crème heel lang in te masseren, zodat ik echt elk plekje gehad heb.
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|