TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ylenia
18-8-2012
|
30-6-2012 11:23:34
Dag lieve Lies,
Ik wil zeker op je berichtje reageren aangezien we datumgenootjes zijn en je berichtje me echt raakt. Je wil er op je best uit zien voor je aanstaande en ik begrijp dat je het nu wat minder zie zitten, maar hier komt dan de opppepper!
Je zegt dat je een ivoorkleurige jurk hebt gekozen? Dat is gelukkig niet zo fel als écht wit! Waarschijnlijk zal je vriend er geen last van hebben!
Het verrassingseffect vind ik eigenlijk zéér leuk, laat iedereen maar in de waan! Op jullie dag zal je zodanig stralen dat iedereen je prachtig zal vinden - incl. je schoonvader en husband-to-be! ;)
Voor je kleedje op je burgerlijk huwelijk... Ik zou het idd ook niet meer aantrekken en misschien is de opmerking van je vriend, ook wel hetgeen je zelf ondervond in de winkel. Toch niet zo wauw en toch niet zo jou, dat bordeaux! Dus ik zie dit als een bevestiging voor het feit dat je een goede keuze zal gemaakt hebben met je ivoorkleurig kleedje! Ik zou een avondkleedje zoeken in 'normale' winkels voor je burgerlijk huwelijk! En ik zou dat zeer snel doen, want de solden beginnen vandaag! Dus misschien kan je wel je slag slaan! (In welke streek woon je? Misschien kan ik je enkele winkels aanbevelen. Welk maatje heb je? - Antwoord gerust in privébericht hoor!)
Dan het financiële plaatje: inderdaad, het blijft maar oplopen hé. Maar als ik je hoor zeggen dat de grootste hap nog moet komen, veronderstel ik dat je een spetterend avondfeest gepland hebt? Misschien kunnen jullie 'de put' terug wat dichten met de bijdragen van de avondgasten? Het is een weinig romantisch idee om het geld dat je krijgt op je grote dag meteen terug op te souperen, maar hé, hetgeen wat telt is dat jullie mekaar graag zien en dat willen delen met vrienden en familie de dag waarop jullie die liefde voor mekaar vereeuwigen!
Ik wens je nog een hele fijne en ontspannen 48 dagen toe. We zijn er bijna!
Liefs,
Ylenia
P.S.: veel beterschap ook!
|
|
Elke
3-8-2012
|
30-6-2012 12:39:51
Hey Lies, Nee, dat is niet leuk van die bordeaux jurk, dat je verloofde die niet mooi vindt. Maar je vindt heus nog wel een jurkje voor donderdag. Neem je beste vriendin/moeder/zus/... bij de arm en zeg, ik MOET een jurk hebben die mij heel goed staat, kleur doet er op voorhand niet echt toe. Ik heb ook zo'n ivoorkleurige jurk waarin je vanalles kunt doen, zonder sleep, ik herinner me dat jij ook alles te voet gaat doen op jullie huwelijk, net zoals ons. Het is al zeer positief dat je je super voelt in die jurk voor in augustus. Ik denk ook niet dat nystagmus erger gaat worden met ivoor, ik denk ook wel dat dat eerder bij echt wit wit zou kunnen. Trouwens, hij zal enkel naar jou kijken, je stralende gezicht en zo. Over het financiële denk ik hetzelfde als Ylenia, iedereen zegt toch dat je met je cadeaus al veel terug krijgt. En wij trouwen nog eerder dan jullie en hebben nog maar net een fotograaf. En we moeten eigenlijk ook nog eens afspreken er mee. Tijd genoeg hoor! Succes!
|
|
Sanne
11-8-2012
|
30-6-2012 19:41:28
Hoi Lies,
Als je echt iets leuk wil voor je burgerlijke trouw en je had graag een jurk: kijk eens bij Paprika. Daar hebben ze echt leuke dingen. Ikzelf heb ook een grote maat maar daardoor heb ik nog nooit geen kleren kunnen vinden. Met het nodige geduld en een aardige verkoopster kom je een heel eind. Ulla Popken heb je ook maar de jurken zijn niet altijd het van het (de broeken en bloesjes wel en de rokken zijn ook super). paprika heeft wel elegante jurken: ikzelf heb drie lange avondjurken (niet te extreem chique maar zeer elegant echt geschikt voor bijzondere gelegenheden: alledrie paprika alledrie rond de zestig euro toen nu zal dat rond de 65 a zeventig liggen afgaande op hun prijzen). Dit zijn allebei winkelketens die je vrij makkelijk kan vinden. Verder: ms mode: ik moet zeggen dat de nieuwe collectie best oke is maar ik geloof niet dat er echt leuke jurken tussen zaten deze keer... je kan ntl altijd eens zien. Alle winkelketens volgens overigens de gewone mode die je nu in de 'gewone ketens' vindt: dus veel groen en dergelijke maar ze hebben ook altijd de gewone dingen. Verder= een zelfzekere vrouw is altijd mooi! Meer nog: een zelfzekere dikkere vrouw is meestal mooier dan een onzekere slanke! Dus leg het naast je neer en laat je niet te veel doen door de samenleving and most of all: the best accessory is a smile! Mazzel tov!
|
|
cindy
22-9-2012
|
30-6-2012 19:49:04
Hoi Lies, zoals Ylenia en Elke al gezegd hebben,jouw kleedje is ivoorwit en niet wit wit,wat echt wel een verschil is hoor; En als je jezelf al niet echt goed voelde in dat kleedje voor je burgerlijke trouw dan straal je dat meestal ook wel een beetje uit en kun je beter (nu het solden zijn) nog een ander kleedje gaan kopen,maar ik weet zeker dat je zal stralen op het moment zelf ,nog heel veel geluk en blijf er in geloven dan komt alles echt wel goed ;
|
|
Lies
18-8-2012
|
2-7-2012 19:19:58
Hoi Dames,
bedankt voor de lieve woorden :) Intussen heeft een buikgriepje me geveld en kan ik dus wel een antwoordje schrijven. Geluk bij een ongeluk, heb ik een extra dagje van de dokter gekregen, hoewel ik al aan de betere hand ben, dus morgen, met het vakantiegeld richting solden en op zoek naar een jurk! Meestal haal ik m'n kleren bij Paprika, maar vond er nog maar erg weinig jurken spijtig genoeg. Heb wel even op de website gekeken en er zitten er misschien wel enkele tussen...Nuja, dat zien we morgen dan wel :)
En over mijn eigen jurk... ik kan niet wachten tot ik terug mag op 04/08 om hem eindelijk mee naar huis te kunnen nemen. Al heb ik het voorbije weekend wel even op het punt gestaan om het hem te verklappen... Maar ook die drang is helemaal voorbij... Ik zie het weer helemaal zitten, en ga op het werk ook enkele snipperdagen aanvragen voor de komende weken zodat ik toch nog wat noodzakelijke dingen geregeld kan krijgen :)
Maar het komt goed... Tot snel dus, met beter nieuws!
Groetjes en nogmaals bedankt voor de lieve antwoorden! Lies.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|