Terug naar overzicht
Oh dat armbandje lijkt me een super idee voor je dochtertje! Zelf heb ik ook nog een armbandje liggen van als ik zo klein was en ik vind dat nu nog super om dat eens vast te nemen en gewoon eens te bekijken :)Zelf ben ik er ook nog niet uit wat ik voor m'n 2 jarig zoontje ga geven :s Dus daar kan ik niet mee helpen.Laten we maar hopen dat het die dag net zo'n mooi weer is als vandaag ^^groetjes x
Waar ga jij om kleding gaan kijken voor de baby ?
Heyweet iemand waar ik zo'n armbandje kan vinden? Maken ze dat gewoon bij een juwelier...? Wat de kleding betreft gaan we niet in dure winkels kijken. Volgende week springen we eens H&M binnen, C&A, kijken op 3 suisse enzo.... had al een kleurrijk kleedje gezien in C&A, maar was iets te druk om lang te kijken met de twee kids, dus gaan ne keer terug op een andere dag.....Wat dat armbandje betreft. Ik ken iemand die zelf juwelen maakt en hij maakt ook mijn juweel voor trouw. Vraag me af of het mooi zou zijn om ook zoiets aan dochter te geven, maar misschien zijn pareltjes niet zo veilig voor haar? Stel dat ze het open bijt? ...Iemand een idee voor cadeau voor jongen? Iets dat ook blijvends is?