Terug naar overzicht
hoi iedereen
omdat wij enkel een ontvangstreceptie met een dansfeest geven had ik graag nog een special act laten komen om de sfeer er toch goed in te krijgen of in te houden.
ik zou eventueel zelf ook een act willen doen als verrassing voor mijn verloofde, iets in groep of zo, maar ik weet nog niet zo goed wat ...
als jullie leuke ideetjes hebben, ze zijn meer dan welkomm!!!
Een dansje, niet erg origineel maar heb eens ergens gezien dat de bruid eerst begint te dansen, enkele seconden later nog 2 vriendinnen, nog later 3 erbij.... tot ze met een stuk of 20 dames op de dansvloer stonden die dezelfde act deden, vond ik wel tof om zien.Je moet natuurlijk wel slachtoffers vonden he ;-)of heb je nog andere talenten :-) liedje zingen.....
Een optreden van 3 buikdanseressen? :)
een flashmob doen met suite of enkele vriendinnen, zoals hierboven al vermeld is komen er telkens enkele bij tot je met een groep op de dansvloer staat. Op youtube vind je er ook veel filmpjes over. Is super om naar te kijken en om te doen ook. Wat ik ook al gehoord heb is dat enkele gasten die aanwezig zijn op de feest ook meedoen aan de flashmob, maar denkt dat daat heel veel voorbereiding in kruipt of filmpje via mail doorsturen zodat ieder kan oefenen. (nogal ver gezocht zeker ;-) ) Veel succes met de speciale act!groetjes