Nu Online
Momenteel zijn er 615 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verrassingsact dansfeest

30-6-2012 22:23:05

hoi iedereen

omdat wij enkel een ontvangstreceptie met een dansfeest geven had ik graag nog een special act laten komen om de sfeer er toch goed in te krijgen of in te houden.

ik zou eventueel zelf ook een act willen doen als verrassing voor mijn verloofde, iets in groep of zo, maar ik weet nog niet zo goed wat ...

als jullie leuke ideetjes hebben, ze zijn meer dan welkomm!!!

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 694

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2012 17:00:46

Een dansje, niet erg origineel maar heb eens ergens gezien dat de bruid eerst begint te dansen, enkele seconden later nog 2 vriendinnen, nog later 3 erbij.... tot ze met een stuk of 20 dames op de dansvloer stonden die dezelfde act deden, vond ik wel tof om zien.Je moet natuurlijk wel slachtoffers vonden he ;-)
of heb je nog andere talenten :-) liedje zingen.....

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik3-7-2012 9:26:00

Een optreden van 3 buikdanseressen? :)

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik3-7-2012 16:59:51

een flashmob doen met suite of enkele vriendinnen, zoals hierboven al vermeld is komen er telkens enkele bij tot je met een groep op de dansvloer staat. Op youtube vind je er ook veel filmpjes over. Is super om naar te kijken en om te doen ook. Wat ik ook al gehoord heb is dat enkele gasten die aanwezig zijn op de feest ook meedoen aan de flashmob, maar denkt dat daat heel veel voorbereiding in kruipt of filmpje via mail doorsturen zodat ieder kan oefenen. (nogal ver gezocht zeker ;-) ) Veel succes met de speciale act!

groetjes

travestiepresence
26-10-2006
 Meld misbruik2-8-2012 10:24:18

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...