Terug naar overzicht
prachtig!!!wat waren jullie allen mooi en je dochtertje zo super schattig!een dikke proficiat!
Super! Jullie zien er geweldig uit! Proficiat en geniet nog van de wittebroodsweken! :)
Supper!!! Jullie zagen er hèèl mooi uit.Vraagje: komt je sluier ook van bij Jagrè? Mijn kleedje komt ook van bij hen.Nog een dikke proficiat!!!
Heel mooi kleed!Heel mooie bruid!En bruidskindje! Het zag er leuk uit!Proficiat!
Wauw mooi kleed! En uw kindje zo schattig! Dikke proficiat & geniet nog maar goed na.
Dikke proficiat - heel mooie foto's !!!
Heel mooi! Je kapsel was prachtig!! En je kleedje ook zene!!En jullie dochtertje...zo schattig...een prinsesje!!Heel veel geluk in de toekomst!!groetjes
Thanks iedereen :-)@ Cindy: mijn sluier kwam ook van bij Jagré en ook mijn ketting en armband :-)
amai! jullie zagen er alle drie prachtig uit! een dikke proficiat
Jessy,nu twijfel ik nog meer om een sluier te nemen!!!
Was ook eerst aan het twijfelen hoor. Vond het er precies wat over in het begin, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Iedereen vond het prachtig Heb hem halverwege tijdens de fotoshoot uitgedaan en voor het feest 's avonds terug ingedaan om de mensen te verwelkomen en daarna terug uitgedaan.grts