Terug naar overzicht
Hey,Ik wou ook heel graag een witte koets. Bij ons in de omgeving moeilijk te vinden (vooral omdat ik Friezen wou).Ik heb wat prijsoffertes gevraagd en de meesten liggen tussen de 300 à 400 e. Sommigen vragen dan nog verplaatsingskosten ook (er was er zelfs 1 die daar 140 e voor vroeg). Een paardentram kost tussen de 350 en 450 e.Ik zou je zeker aanraden om de koetsen te bekijken. Ik ben naar een witte gaan kijken en vond die in het echt niet mooi en dat terwijl ik overtuigd was dat ik een witte wou. Ook de staat van de koetsen laat soms te wensen over!!! Laat je niet misleiden door mooie foto's maar vraag om de koetsen in het echt te zien, evenals de paarden (want dat doet ook veel).Wij hebben nu een andere kleur van koets en kunnen de dag zelf nog kiezen welk model (afhankelijk van het weer) en voor de suite ook een koets (geen huifkar of paardentram), waar 8 volwassenen en nog enkele kinderen op kunnen. De koetsen blonken en zijn heel goed onderhouden. Indien je meer info wenst of een paar adresjes, mail me dan gerust op sissi.gevaert@pandora.beGroetjes, Sissi
Hoi,Als ik mij niet vergis kost onze koets ons 320 euro. Dat is dan van mij ophalen naar het stadhuis, naar de kerk en terug naar eindbestemming voor de middagreceptie.Het scheelt ook als je hem maar enkel in de voormiddag nodig hebt want anders betaal je overuren... xxxx
Alvast bedankt voor de reacties!Sissi, van waar ben je juist? Wij zoeken eigenlijk iemand in de omgeving van Leuven.
Hey,Ik ben van Ninove (bij Aalst), maar ik zal eens kijken of ik adressen heb in de buurt van Leuven. Kan je me je mailadres geven of een mailtje sturen naar mij dan kan ik je de informatie bezorgen?Groetjes, Sissi
Mijn mail-adres is suryani_six@hotmail.com.Alvast bedankt!Groetjes,Suryani