Terug naar overzicht
In het bruidshuis is merksem kan je bolderkarren huren. Bloemenmeisjes strooien blaadjes bij het binnengaan, voor de bruid binnenkomt. Een tekst heb ik niet direct sorry.
hoi ! wij gaan ook een bolderkar gebruiken (zelf gekocht en zullen die wit schilderen en versieren) Nu weten we alleen niet of de andere bruidskindjes die zullen voortrekken of wie dit zal doen (4 en 2 jaar...)Hoe doen jullie dit?groetjes
Van waar ben je An?Wij gaan onze bolderkar deze week ook wit verven.Ons kleinste bruidskindje (1j) zal daar in zitten en ons 3-jarig bruidskindje zal deze vooruit trekken in de kerk. De ringen gaan mee in de bolderkar.groetjes,Sandra
Ik weet niet of je een lange tekst zoek om te lezen want wij hebben de tekst uit een kinderboekje van de kindjes bij ons. Uit het boekje Raad eens hoeveel ik van je hou van Sam MC Bratney. als je de tekst wil ik heb wel eens over type
=)Wij zitten met een kleine babyboom in onze familie en zullen ook de bolderkar gebruiken, al is het maar uit praktische overwegingen...mijn metekind is dan 15 maanden, zijn petekind is dan 16 maanden, zijn zusje is dan bijna 2 jaar, mijn nichtje is dan 10 maanden en dan nog eentje van 5 jaar en een van 7 jaar... ik zou beter een bus inhuren! HAHAhahade drie jongsten zitten erin, dat van 2 jaar en 5 jaar lopen ervoor, bloemetjes strooien en ze wordt voort getrokken door de grote jongen.Nu nog lukken...Ik moet wel ook nog een bolderkar zien te vinden en ik twijfel om er eentje aan te kopen of eentje te zoeken om te huren.Veel succes!xxx
Bedankt voor de reacties allemaal!Ik heb ook al gedacht voor zelf een bolderkar te kopen en wit te verven. Ik ben van Bocholt. Ik wou deze laten trekken daar mijn petekindje ( hij is 8 jaar) Is wel geen bruidskindje ma ja. Maar mijn ander bruidsmeisjes is te klein en die moet bloemenblaadjes strooien.@Ik ken de tekst van het boekje, merci. Heel mooi! Maar ik ben zelf op zoek naar een kortere tekst.Gr Ann
Je mag de onze gerust lenen hoor, als je hem zelf komt halen en natuurlijk ook terugbrengt :-) Wij zijn van Hasselt.