Terug naar overzicht
Heyhey,Geen ervaring mee maar kunnen ze ze niet meer vergroten voor de trouw? Ik zie dat jullie pas in augustus trouwen, dus toch tijd genoeg? Bij ons komen ze ze in juli leveren, net zodat ze ze nog kunnen vergroten/verkleinen indien nodig :-).Groetjes!Evelien
geen idee evelien, ik ga ze morgen opbellen! groetjes
mij lijkt het toch ook zeker mogelijk te zijn ze toch nog te vergroten ervoor hoor...
Had je ze gisteren dan niet gepast bij levering?Wij hebben onze ringen daar ook gekocht en bij levering hebben we ze gepast zodat ze dadelijk terug mee konden indien ze niet goed waren...Dat is ons zo ook gezegd toen we ze besteld hadden dus normaal kunnen ze dat nog hoor...groetjes
Mijn man zijn ring was eigenlijk ook wat te smal.Ik heb hiervoor gebeld en ze zijn de ring na de trouw komen halen en na 2 weken hadden we de ring terug.Ik dacht dat je binnen het jaar de ringen nog gratis kon laten aanpassen. Dus geen paniek, het is zeker mogelijk.
hey,wij trouwen op 4 augustus en wij hebben nog niets gehoord van fede di oro. Misschien dat ik hen best even bel om hen te vragen hoe het met onze ringen zit?Groetjes,Ellen
Hallo Ellen,Zeker en vast doen, want ze zijn op vakantie van 20 juli tem 15 augustus ben ik vorige week te weten gekomen bij het informeren naar onze ringen. groetjes,Sophie
Hallo JillFDO kan dat zéker nog voor jullie trouw doen hoor. Wij hadden onze ringen op 12 mei voor de eerste keer aan huis geleverd. Trouwden op 18 mei. Ik kreeg mijn ring zelfs niet aan (onregelmatige vorm lag ad basis van de te kleine maat) en mijn man moest wringen. Ze hebben ze toen meegenomen en op 15 mei zijn we ze terug gaan ophalen. Ze gaan jullie zeker goed verderhelpen.GroetjesAn
vergroten of verkleinen = gratis het eerste jaar na aankoop! :)
Hey,Wij hebben vorige week onze ringen toegekregen van FDO en men vriend vond dat zijn ring wel oke was, tot hij zijn ring want langer aandeed en toch te klein was. We hebben direct gebeld en mochten hem opsturen. Hij is daar vandaag toegekomen en normaal hebben we hem zeker tegen 14 juli terug. Ik zou dus zeker nog bellen voor jullie trouw.Groetjes