Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

slecht weer!

1-7-2012 16:51:32
Pfff net de weersvoorspelling gezien en de komende twee weken regen!!!!!Ik hoop dat het nog snel verandert want ik heb dus geen binnenlocatie voor mijn foto's en ik zou niet weten waar ik nu nog moet gaan beginnen zoeken. Iemand een ideetje voor regio Lier, Heist op den Berg, Aarschot, Mechelen?

Groetjes Sophie

P.S. Nog 12 dagen whoehoeeeeeeeeeeeeeee

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 513

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik1-7-2012 17:01:02

ik volg want wij zijn ook nog altijd op zoek...

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik1-7-2012 19:14:00

Hey Sophie,

bevraag je hier anders even (hoop dat het niet te ver uit de buurt is) :

Ursulineninstituut
Bosstraat 9
2861 Onze-Lieve-Vrouw-Waver
tel: +32 (0)15 75 77 28
info@olvwaver.be
www.olvwaver.be

Dit instituut bezit een prachtige Art Nouveau wintertuin en ik weet dat daar regelmatig bruidjes hun fotoreportage laten maken. Dus wie weet, misschien alsnog een optie ?
Groetjes.

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik1-7-2012 21:28:20

Wij trouwen vrijdag en ze voorspellen ook heel slecht weer, op teletekst, 0 uur zon en 99% kans op regen, slechter kan dus niet, maar toch zoek ik geen binnenlocatie, ik vertik het gewoonweg, er moet en zal wel eens een moment van zonneschijn zijn (dat moet gewoon)! Ik wil foto's op m'n witte bruggetje!

Groetjes Marijke

Elke
13-7-2012
 Meld misbruik2-7-2012 9:16:26

Ik durfde amper de weersvoorspellingen te bekijken en heb het nu net gedaan... Ik had het beter niet gedaan. Ik word sowieso altijd slechtgezind van regen en koude (ik ben een echte zonneklopper) en nu beloven ze beide op de mooiste dag van ons leven! Wij hebben ook geen alternatieve binnenlocatie, ik vertik het om op zoek te gaan naar iets anders, omdat het gewoon al niet past in onze planning om nog ergens anders naartoe te rijden.

madelon
13-7-2012
 Meld misbruik2-7-2012 15:25:16

Marijke en Elke, ik doe met jullie mee :) Wij trouwen ook volgende week vrijdag en ik heb ook geen binnenlocatie. Zoals jullie zeggen, er moet maar moment van zon zijn, nah.
En een goede fotograaf kan ook met regenweer hele mooie foto's maken. Ze zullen anders zijn, maar daarom niet minder mooi.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...