Terug naar overzicht
ik volg want wij zijn ook nog altijd op zoek...
Hey Sophie,bevraag je hier anders even (hoop dat het niet te ver uit de buurt is) : UrsulineninstituutBosstraat 92861 Onze-Lieve-Vrouw-Wavertel: +32 (0)15 75 77 28info@olvwaver.bewww.olvwaver.be Dit instituut bezit een prachtige Art Nouveau wintertuin en ik weet dat daar regelmatig bruidjes hun fotoreportage laten maken. Dus wie weet, misschien alsnog een optie ?Groetjes.
Wij trouwen vrijdag en ze voorspellen ook heel slecht weer, op teletekst, 0 uur zon en 99% kans op regen, slechter kan dus niet, maar toch zoek ik geen binnenlocatie, ik vertik het gewoonweg, er moet en zal wel eens een moment van zonneschijn zijn (dat moet gewoon)! Ik wil foto's op m'n witte bruggetje!Groetjes Marijke
Ik durfde amper de weersvoorspellingen te bekijken en heb het nu net gedaan... Ik had het beter niet gedaan. Ik word sowieso altijd slechtgezind van regen en koude (ik ben een echte zonneklopper) en nu beloven ze beide op de mooiste dag van ons leven! Wij hebben ook geen alternatieve binnenlocatie, ik vertik het om op zoek te gaan naar iets anders, omdat het gewoon al niet past in onze planning om nog ergens anders naartoe te rijden.
Marijke en Elke, ik doe met jullie mee :) Wij trouwen ook volgende week vrijdag en ik heb ook geen binnenlocatie. Zoals jullie zeggen, er moet maar moment van zon zijn, nah.En een goede fotograaf kan ook met regenweer hele mooie foto's maken. Ze zullen anders zijn, maar daarom niet minder mooi.