Terug naar overzicht
niks van aantrekken!Jullie kaart is tenminste opvallend en gedurfd.Chapeau dat jullie een eigen ontwerp hebben gemaakt.Bij ons wordt het ook een modern ding en ook wij vragen ons af hoe de 'oudere' kant van de familie die zal ontvangen... Maar wij zijn er zeer tevreden mee dus dat zit al goed!Het is JULLIE huwelijk, toch?!xxx
Niets van aantrekken! Jullie uitnodiging klinkt alleszins super!Jullie dag - Jullie wensen - Jullie uitnodiging.
Hallo Jessica,Probeer het jullie niet te veel aan te trekken. Wij hadden ook een iets modernere kaart (met donkerpaars) en voor de rest heel klassieke opbouw en dat vonden schoonmoeder en schoonzus ook niets wegens "te modern", dus ja...groetjes,Sophie
Klinkt super tof! Laat het vooral niet aan je hart komen! Mijn ouders waarschuwen me nu al "gelijk wat je doet, je krijgt altijd van iemand kritiek. Je kan moeilijk voor iederen 'goed' doen. ".
Hoi jessica, ik volg Marieke zeker: je kan nooit voor iedereen goed doen! Wij hebben net een vrij klassieke uitnodiging, waarvan de jonge garde dan misschien zal vinden dat die 'ouderwets' aandoet - zo zie je maar!Gewoon je eigen ding doen, dan heb je er achteraf nooit spijt van!
Dag Jessica,Niets van aantrekken meid! Het is inderddad jullie huwelijk dus jullie beslissen en kiezen! Jullie ouders zouden fier moeten zijn op zoveel originaliteit!!! Eigenlijk vind ik het wel massa's tof dat jullie voor zoiets origineels kiezen en ik ben best wel curieus eigenlijk! :-) Ik kan me er eigenlijk totaal niets bij voorstellen bij zo een flyer! Zie je het zitten om me dat eens op te sturen (e_pudde@hotmail.comik ben nogal curieus he :-)Dikke zoen!Eef
Hey,Ik zal ze vant weekend eens doorsturen. Bijna alle uitnodigingen zijn uit de deur. Vooral veel positieve reacties van onze vrienden, collega's,... De reacties doen ons deugd. Jammer dat de ouders er bitter weinig op reageren.