Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Rijst, bellen blazen of rozenblaadjes of iets anders?

2-7-2012 9:08:55
Hallo iedereen,

We hebben een beetje schrik van de mogelijke problemen (vlekken, kruipt overal in, etc) wanneer er rijst zou worden gegooid en zijn op zoek naar een leuk alternatief. Weten jullie leuke dingen om te doen?

Wij hadden miss gedacht aan:
- bellen blazen? (maakt dit vlekken op kleding door de zeep? Er zouden een soort van bellenblaasmachientjes op de markt zijn waardoor er constant bellen worden geproduceerd, iemand ervaring?)
- rozenblaadjes? (iemand ervaring?)
- hartjeskanon (stelde ceremoniemeester voor, maar dit mag niet van de kerk, teveel opruim ellende blijkbaar volgens hen)
- ...

groetjes,
Sophie

Sophie
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 838

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik2-7-2012 12:31:09

wij hebben bellen blazers besteld voor volwassenen in de vorm van een cavaflesje en voor kindjes hebben we er van Cars en prinsessen!

tamara 7/9/2012

Meld misbruik2-7-2012 13:38:06

wij hebben ook bellenblazers voor aan het gemeentehuis
en een bellenblaaskanon voor onze openingsdans

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik2-7-2012 13:43:23

Hallo Jolien,

Lijkt me een leuk idee! Waar heb je deze besteld + prijs? Delen jullie deze dan uit bij het buitenkomen van kerk/gemeentehuis of ervoor?

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik2-7-2012 15:15:47

Hallo Sophie,

De bellenblazers in de vorm van champpagneflesjes komen van www.trouwartikelen.nl deze kosten 14,50 voor 24 stuks
Je hebt ook nog andere vormen, veel keuze. Je moet maar eens kijken op de website en dan bellenblazers kiezen.
Die van de kindjes van Cars en Prinsessen komen van de Colruyt, maar die kan je nu bijne overal vinden omdat het zomer is. Dat zijn eigenlijk gewoon de ronde bellenblazers zoals je die wel kent, maar dan langs de buitenkant Cars of Prinsessen (Assepoester, sneeuwitje), die prijzen ken ik ni meer! Maar het was ni zo héél veel want wij hebben ook wel naar het budget gekeken! We hebben net gebouwd en dat huis moeten we nog afwerken, we gaan nog op reis dus moeten zien dat we niet aan zo'n dingen te veel spenderen.

Voor de ouders, broers, zus en grootouders geven we er eentje bij het samenkomen!
En de overige houden we tot het buitenkomen van de kerk want het is de bedoeling dat ze daar gebruikt worden, maar voor de zekerheid dat de naaste familie één heeft, worden deze thuis al gegeven.
En mijn beste vriendinnen geef ik er ook al eentje op voorhand, ze koesteren dat nadien nog!

Véél succes!!

Jolien

amy
4-8-2012
 Meld misbruik3-7-2012 20:40:16

als je goedkope bellenblazers zoekt voor de kindjes, in de action kan je er per 3 krijgen van 0,79 €
groetjes

Jolien
4-8-2012
 Meld misbruik4-7-2012 8:28:47

Danku voor de tip Amy want ik heb er nog enkele nodig voor kindjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...