Terug naar overzicht
wij hebben bellen blazers besteld voor volwassenen in de vorm van een cavaflesje en voor kindjes hebben we er van Cars en prinsessen!
wij hebben ook bellenblazers voor aan het gemeentehuisen een bellenblaaskanon voor onze openingsdans
Hallo Jolien,Lijkt me een leuk idee! Waar heb je deze besteld + prijs? Delen jullie deze dan uit bij het buitenkomen van kerk/gemeentehuis of ervoor?
Hallo Sophie,De bellenblazers in de vorm van champpagneflesjes komen van www.trouwartikelen.nl deze kosten 14,50 voor 24 stuksJe hebt ook nog andere vormen, veel keuze. Je moet maar eens kijken op de website en dan bellenblazers kiezen.Die van de kindjes van Cars en Prinsessen komen van de Colruyt, maar die kan je nu bijne overal vinden omdat het zomer is. Dat zijn eigenlijk gewoon de ronde bellenblazers zoals je die wel kent, maar dan langs de buitenkant Cars of Prinsessen (Assepoester, sneeuwitje), die prijzen ken ik ni meer! Maar het was ni zo héél veel want wij hebben ook wel naar het budget gekeken! We hebben net gebouwd en dat huis moeten we nog afwerken, we gaan nog op reis dus moeten zien dat we niet aan zo'n dingen te veel spenderen.Voor de ouders, broers, zus en grootouders geven we er eentje bij het samenkomen!En de overige houden we tot het buitenkomen van de kerk want het is de bedoeling dat ze daar gebruikt worden, maar voor de zekerheid dat de naaste familie één heeft, worden deze thuis al gegeven.En mijn beste vriendinnen geef ik er ook al eentje op voorhand, ze koesteren dat nadien nog!Véél succes!!Jolien
als je goedkope bellenblazers zoekt voor de kindjes, in de action kan je er per 3 krijgen van 0,79 €groetjes
Danku voor de tip Amy want ik heb er nog enkele nodig voor kindjes!