Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Broodjes voor suite - regio Antwerpen

2-7-2012 9:11:39
Hallo iedereen,

Na de mis wordt de suite ontvangen bij onze getuige. We hadden graag een broodjesmaaltijd voorzien. Weten jullie goede en lekkere adresjes in de buurt van Antwerpen (Schoten) bij wie we deze kunnen bestellen?

groetjes,
Sophie

Sophie
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1237

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik2-7-2012 9:39:21

bij bakkerij manus ( brasschaat of Kapellen) hebben ze echt goede verrassingsbroden.

iris
30-6-2012
 Meld misbruik2-7-2012 15:15:27

De Keersmaeker in de Paalstraat doet ook van die gevulde broden en ik denk die broodjeszaak aan het atheneum MaBelle dat die dat ook wel doen.

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik2-7-2012 16:52:24

Delafaille???
ik weet niet of die dat doen maar ik denk wel elke bakker en ik vind hem heel goed.
Toen ik in Merksem woonde ging ik vaak naar daar omdat ik zen pistolets en koeken zo lekker vond!
Is natuurlijk niet de goedkoopste bakker maar voor een huwelijk mag het iets extra zijn he x

groetjes

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik2-7-2012 19:36:10

Wij hebben de onze besteld bij panos in Schoten. Was zeker in orde en niet zo duur.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...