TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Marijke
6-7-2012
|
2-7-2012 9:29:21
Zoiets is heel persoonlijk hé, ik heb geen moment gedacht 'ik wil een sluier', ik persoonlijk vind het een beetje ouderwets, en wil dat de achterkant van m'n kleed zichtbaar is, maar als jij dat wil, waarom niet, je hebt er anders achteraf misschien spijt van? Je kan hem misschien enkel dragen als je verloofde je komt afhalen en tijdens de kerkdienst?
Groetjes
|
|
Sara
6-10-2012
|
2-7-2012 9:56:14
kan je niet gewoon een keertje in een bruidswinkel gaan passen en kijken of het je ding is ( al dan niet met je kleed erbij).
mijn verloofde wou dat ik een sluier droeg maar mij staat het echt niet plus ik heb een uitgewerkte kanten rug dus dat is dan beetje zonde.
ivm het haar, als je een sluier draagt moet je rekening houden met hoe je je haar doet natuurlijk
|
|
Ellen
1-9-2012
|
2-7-2012 10:16:08
Ik heb hem inderdaad al gepast in de winkel, en vond het heel mooi, maar vind het ook heel mooi zonder :)
We trouwen niet voor de kerk, dus dat valt al weg...
|
|
Silke
4-5-2013
|
2-7-2012 12:24:25
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Ik denk dat ik er uiteindelijk toch geen ga dragen. Ook omdat het dan een deel van mijn kleed zou verstoppen. Mijn verloofde & mijn mama hadden dit wel graag maar ik denk dat het in mijn geval niet echt nodig is. Draag waar je u het beste bij voelt. Als je nog twijfelt, misschien nog is passen met en zonder sluier? Je komt er dan wel uit wat het mooiste is bij u.
|
|
heidi
|
2-7-2012 13:13:24
doen waar je je goed bij voelt, ik heb ook lang getwijfeld, maar ik vond dat het (bij mijn kleedje) het plaatje afmaakte... ik heb het de hele dag en nacht aangehad.
|
|
Jessica
|
2-7-2012 13:16:35
Hey Ellen Er zijn veel verschillende manieren om een sluier te dragen, afhankelijk van het kapsel (vaak wordt ook de sluier aan het kapsel aangepast). Bekijk het eens met de persoon van de bruidswinkel waar je je jurk hebt gekocht, en met de persoon die je haar zal doen. Zij kunnen je zeker tips geven en misschien wel eens simuleren hoe het eruit zal zien. Als je wil kan ik je altijd wat leuke foto's bezorgen van bruiden met verschillende types van sluiers aangepast aan hun kapsel. (stuur me dan gerust even een PB) Goed dat je zegt dat je de sluier gaat uitdoen bij het avondfeest, meld dit zeker ook aan je haarstyliste, als je een gaat dragen, dat ze hiermee rekening houdt (maar ze heeft hier ongetwijfeld ervaring in. In elk geval, met of zonder sluier, stralen zal je :-) Vele groetjes Jessica GlitGlam
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
2-7-2012 14:27:26
Hey Ellen Als ik je berichtje zo lees, lijkt het me dat je eigenlijk, als je puur naar jezelf kijkt, dolgraag een sluier wil dragen. Natuurlijk wil je (ik ben ook zo), de goedkeuring van de mama’s. Ik zou zoals Jessica zegt es kijken op welke mogelijk manieren je de sluier kan dragen zonder je kleed gans te verbergen. Soms moet je het echt op verschillende manieren zien om overtuigd te zijn wat je best kiest. Ik zou sowieso de “droom” niet zomaar weggooien aangezien je dit inderdaad maar 1 keer kan dragen. Groetjes Rebecca
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|