Terug naar overzicht
Is ook lang onze keuze geweest :-)Ik vind het wel een prachtig nummer...en de tekst moet misschien niet altijd over een roze wolk gaan :-)?Wij hebben nu a thousand years van Christine Perri (Twilight soundtrack) omdat er nog net meer 'schwung' in zit...en gezien we toch 3 slowlessen gevolgd hebben, moeten we toch laten zien dat we het kunnen é :-)...Succes ;-)
De songtekst vertelt het verhaal van het verlangen van een onbekend persoon om begrepen te worden door de vrouw waarop hij verliefd is. Hij kiest er echter voor om dit niet aan anderen te laten merken, omdat hij bang is voor de gevolgen. Het thema van de songtekst sluit naadloos aan bij de film (city of angels), waarin een engel verliefd wordt op een vrouw en alleen bij haar kan blijven als hij zijn onsterfelijkheid opgeeft.Als je het allebei geweldig vindt, dan zou ik niet wakker liggen van de tekst.Succes !
gewoon doen! als jullie het allebei mooi vinden, er gewoon voor gaan! ik vind het ook een mooi nummer. Stond ook in ons lijstje. Bijons was het ook niet simpel om een liedje te vinden.Wij hadden veel nummers en wij hebben gestemd en dan alle punten samen opgeteld. En dan de top 3 samen nog eens samen beluisterd en dan wisten we het wel. Wij hebben Aerosmith - I don't wanna miss a thing.
Bedankt,Christina Perri vind ik zelf ook een prachtig nummer, maar mijn verloofde vind het maar niks :-(. Ik had ook wherever you will go van the Calling, maar dan gecoverd door Boyce Avenue. Maar ook deze tekst vind ik niet helemaal kloppen.
Dag Elke,Wij hebben ook nog steeds geen liedje gevonden. Wij vinden Iris van de Goo GooDolls ook heel mooi en ik heb ook lang gezegd dat de tekst ook moet kloppen maar nu alles dichterbij komt denk ik zelf ook dat het een liedje moet zijn dat jullie beide heel mooi vinden en de tekst is niet zo belangrijk meer. Als het dan later gespeeld wordt dan moeten jullie daar graag op dansen want het was jullie openingsdans. @ Silke I don't wanna miss a thing heeft lang op nummer één gestaan maar onlangs nog eens laten horen aan de verloofde en hij vond het niet meer zo mooi. Dus de zoektocht is nog lang niet gedaan. Gelukkig heb ik nog 100 dagen?
goo goo dolls staat boij ons ook op het lijstje... Volg gewoon je gevoel. Het is waar dat niet alles altijd rozegeur en maneschijn is. Niet teveel stilstaan bij de tekst. Later, telkens jullie het liedje zullen horen, zal het een speciaal moment zijn. Dus als je het een super nummer vind, moeten jullie er gewoon voor gaan!
Heeeel mooi nummer, gewoon doen!!