Hallo allen,
Ik wil jullie heel graag het verslagje van mijn vrijgezellen meedelen!
Eerst en vooral, het was een prachtige dag, heb er echt van genoten.
Zaterdag 30/06/12...
Ik wist niet wat uur ik m'n vriendinnen moest verwachten, echt alles was geheim.
Om 10u00 hoor ik al 'tutend' met veel kabaal een bende de oprit op rijden.
Ik moest er spontaan van lachen.
Met 7 sprongen ze uit de 2 auto's en toverde ze vanalles boven.
Ze hadden een ontbijt/brunch voorzien, zodat we de dag sterk konden beginnen.
Het was me al opgevallen dat ze allemaal een gekleurde kousenbroek onder hun rokje of short aan hadden (iedereen een andere kleur - echt tof gedaan).
Natuurlijk had ik wel verwacht dat zij niet de enige gingen zijn met een opvallende out-fit....
Ze toverde ineens een mini verpleegsterpakje boven met bijhorende netkousen en doktersmateriaal.
Echt een hilarisch moment ! Maar met 3 verpleegster in de groep had ik eigenlijk niet hard moeten denken van waar het idee !
Nadat we lekker hadden gegeten en de eerste fles cava al hadden gekeldert, zijn we terug de auto ingestapt.
Ik had echt geen idee naar waar..
Al direct had ik een vermoeden - ik woon zelf in Putte, niet zo ver van Tremelo - daar was het voorbije weekend braderij.
Ik dacht echt 'OOhh Neee
' Jawel dus... Over de Braderij van Tremelo.
Daar kreeg ik de opdracht om suikersnoepjes (die verpakt waren in kleine zakjes voor medicijnen), te verkopen.
1 EUR voor 1 zakje 'pilletjes' of 2 EUR voor 1 zakje + een kus.
Al snel had ik de slag te pakken en de verkoop vlotte !.
Natuurlijk was dat niet de enige opdracht.
Op de rug van mijn kostuumpje stonden mannennamen, ik moest alle mannen aanspreken en als ik de juiste naam vond moest hij er iets bij tekenen. Voor elke naam dat ik niet vond moest ik een 'grote spuit' vol drank leegdrinken.
Daarna zijn we in Tremelo gaan Bowlingen, ik had het niet verwacht, maar ik vond het een super idee.
Na de bowling zijn we richting Leuven gereden (ik had het verwacht !).
Daar moest ik ook nog pilletjes verkopen, trouwens met dat geld gingen we 's avonds iets eten.
Maar in Leuven was het volk niet zo entousiast, heb er lang over gedaan tot alle 110 zakjes verkocht waren !!
Daar kreeg ik nog veel opdrachten en telkens als ik niet slaagde moest ik een spuit opdrinken.
De opdrachten waren onderandere:
* Vind een man die voor jouw een serinade wil zingen
* verzamel 10 labels van mannenondergoed
* ik kreeg plakkertjes (van disneyprinsessen) en ik moest mensen volkleven.
* ik kreeg een 'urine' staal en dat moest ik dus proeven en zeggen wat er in zat (vodka - appelsap - redbul - water)
* Ze hadden allemaal foto's van ogen-neuzen-monden en ik moest die van mijn toekomstige eruit zoeken
* Zoek volk bijeen voor Twister te spelen
* ...
En nog zoveel verschillende opdrachten.
Het was echt een dag die ik nooit zal vergeten.
Ik heb er zo van genoten en dan sta je er nog eens bij stil wat voor leuke en toffe vriendinnen je hebt !
Echt schattiiekes, mercie ! (als ze 't zouden lezen)
Hopelijk dat jullie (mede-bruidjes) ook kunnen genieten van jullie vrijgezellen !!
Succes !