Terug naar overzicht
ik heb ook zo'n soort probleempjemijn ouders zijn gescheiden en ik heb wat moeilijkheden met men vaderdoor die problemen ben ik niet welkom op zijn huwelijk en wilt hij nie naar die van mij komengelukkig heb ik uiteindelijk nog genoeg familie die wel echt van mij houdenik ga me gwn amuseren en concetreren op de toekomst met mijn toekomstigeals je het er moeilijk mee heb dan moet jij er toch eens goed met je vriend erover praten zodat die frustraties weg zijn voor die dag en alleen op jullie concentrerendat is het belangerijkstegeniet ervan en maak er zelf iets moois vangroetjes sara
ook hier een familie die moeilijk doet, zo erg dat ik zelfs iemand ga aanstellen om ruziemakers op de dag zelf buiten te te zetten.Uiteraard hoop ik dat dit niet nodig zal zijnmaar ja lieve meid daar heb jij niet veel aan natuurlijk, bah familie zoude toch net degene moete zijn die het meest meeleven enzo...Maar weet 1 ding, al je vrienden kozen om jou als vriendin te hebben en al je vrienden zien jou graag!!ik hoop van harte dat zij kunne helpen om je dag te doen stralendikke zoen