Terug naar overzicht
Hey,Ik heb geen origineel idee. Wij doen het heel simpel... De getuigen zorgen dat de ringen er zijn op de dag zelf. Wij trouwen enkel voor de wet.Groetjes
Hey Rebecca,Ik heb 2 replica's laten maken van mijn bruisboeket, maar dan in het klein, met daar middenin een spiraal waar de ringen rond hangen. 't Is moeilijk uit te leggen, maar ik vind het zeer origineel en mooi. Ik heb dat toevallig gezien op een video bij onze videograaf. Ik weet niet vanwaar je bent, maar in Lede bij Meander kennen ze er iets van. Hun gegevens vind je op www.meander.be . Als je bij hem eens langsgaat zal hij je daar ongetwijfeld foto's van kunnen laten zien.GroetjesMieke
Hey Rebecca,Ik had ook gedacht aan het idee van Mieke met die boeketjes. Bij Seniflorum in Erpe-Mere vind je die ook. Er staat ook een foto daarvan op hun website (www.seniflorum.be ).Wat ik nog gehoord heb: in een ballon en die dan kapot prikken of in een glazen kubus die je kapot moet kloppen (scherven brengen geluk).Groetjes, Sissi
Ons bruidsmeisje van 4 jaar brengt onze ringen aan een mooie grote hartvormige heliumballon. Er zit een speciaal ballongewichtje aan, zodat het geheel niet weg kan vliegen voordat de ringen eraf zijn!GroetjesNathalie08-09-06
Hallo,Mijn zoontje gaat de ring van papa dragen en mijn dochter mijn ring. Maar hoe weet ik nog niet,ik heb ergens een site gevonden waar men beertjes gebruikt op het ene voetje staat "mama en papa" en op andere de naam van het kindje en daarin de ring. Hebben ze zo samen iets te doen en hebben ze elk een aandenken en het belangrijkste... kunnen ze geen ruzie maken :-)grtjes Annemie
hallo,tijdens mijn huwelijk zullen onze 2 hondjes de ringen naar voren brengen... maar wie de honden brengt, daar zijn we nog niet uit. ik speld dan de ring op een kussentje en dat kunnen ze rond hun hals dragen...