Terug naar overzicht
In de blokker en de casa zou je ook witte paraplu's vinden. Misschien nog eventjes afwachten? Het weerbericht ziet er elke dag precies beter en beter uit voor zaterdag. Momenteel vrij veel bewolking maar toch 24°. Misschien woensdag of donderdag het weerbericht nog eens checken? Dan heb je nog meer zekerheid.
ik voorzie ook gene , ze zeggen de hele tijd dat het gaat regenen en dan vallen er enkele druppeltjes en is het gedaan, daar loop je dan te zeulen met die paraplu's...laat ons maar duimen op "geen regen"
Wij hebben er gisteren toch snel gaan halen. Ik wil het risico niet lopen dat we er zonder staan. Wij hebben aan de andere kant geen binnenlocatie dus dat is dan weer een ander probleem.Alvast allemaal enorm genieten van jullie dag en hopen op droog weer ;-)Groetjes, Vicky
ik ben de mijne gisteren gaan halen in blokker :) in casa hangen dezelfde !
hey wij zijn er toch gaan halen dit weekend - in het bruidparadijs in merksem want bij ons in de gemeente waren de blokker en de casa uitverkocht... maar het weer.. ik kan er niet meer van aan uit :p
Awel, ik wou net dezelfde vraag stellen voor net dezelfde dag....
hallo Marga (en andere bruidjes)wij zijn afgelopen weekend getrouwd en verkopen de onze. Het zijn grote paraplu's (je kan er ruim met 2 personen onder), gebroken wit en we hadden er 11 voorzien en er zijn er maar 2 heel kort gebruikt. Het was de hele dag zonnig, tot het moment dat we van de plaats van de ceremonie (onze tuin) naar de feestzaal gingen, het viel in bakken uit de lucht toen, was heel blij dat we toch 1 paraplu in de auto liggen hadden.nu te koop dus, wij wonen in Deinze maar eventueel ook af te halen regio GentLaat maar iets weten indien interesse.GroetjesEls
Bedankt voor de vele reacties! Ik heb besloten dat ik nog even ga afwachten. Tot donderdag of zo. Als het dan nog nodig blijkt, weet ik waar naar toe!
Wij wachten ook af.. en ik ga ni speciaal allemaal witte paraplu's kopen voor die paar keer dat we buiten lopen. Ik zal last-minute mijn esprit paraplu'ke wel meenemen :-)
Wel ja, dat denk ik er zo ook min of meer van intussen.Geniet ervan!