Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

voorbereiding

2-7-2012 22:44:38
Hallo iedereen
Amai zeg wat is het lang geleden dat ik hier nog es gekeken heb!
Normaal keek ik 10x per dag en nu :)! De voorbereidingen liggen ook helemaal stil nu.
Ik heb al zoveel opgezocht en gedaan dus inspiratie opdoen heb ik al genoeg gedaan maar het is precies nog te vroeg om verder concrete dingen te regelen.

Groetjes,

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 646

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 8:04:10

Hey Debbie. Jij trouwt op dezelfde dag als mij; leuk leuk! Bij ons ligt het ook stil nu ze. Wij hebben de belangrijkste dingen vastgelegd (gemeentehuis, kerk, feestzaal, fotograaf, vervoer, afspraak bij kapper/visagiste) voor de rest samen ons menu besproken en welke hapjes we zouden nemen voor tijdens de receptie, welke gasten we ongeveer zouden uitnodigen, openingsnummer en liedjes voor in de kerk gezocht. Ik ben ook al mijn kleed gaan kiezen + schoenen. Dat is het zowat denk ik. De rest zullen we na de zomer doen. Silke

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik3-7-2012 12:57:30

Hey Debbie,

hier ligt het momenteel ook vrij stil. Zaterdag wel gaan kijken voor mijn kleed :-D
Maar het finaliseren van de uitnodigingen, hubbie zijn kostuum, allemaal voor na de zomer.. nu genieten van het verlof met hopelijk nog wat goed weer!

Groetjes,
Vicky*

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 20:42:46

En hier net hetzelfde verhaal. Fijn om te lezen dat het toch wat gelijklopend is met de andere bruidjes! Je wil al zoveel mogelijk op voorhand doen, maar sommige dingen kunnen gewoon beter nog een tijdje wachten. Het heeft geen zin om nu al uitnodigingen ofzo echt concreet te maken, je moet ze toch pas binnen een half jaar opsturen en wie weet doe je tegen dan weer andere leuke ideetjes op. Wij gaan waarschijnlijk in het najaar wel eens naar een trouwbeurs. Vanaf dan zal het weer een drukke periode worden denk ik...
Met mijn trouwschoenen denk ik nog te wachten tot de winter, wanneer de nieuwe lentecollectie van 2013 gaat binnenkomen.
Nu is het idd vooral veel ideetjes opdoen over vanalles en nog wat! Ook leuk!

Groetjes
Joyce

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 20:58:13

Ik zit denk ik net als jullie ongeveer op schema
Zaal, kapel, vervoer, dj, fotograaf liggen al een hele tijd vast, begin juni ben ik mijn jurk gaan kiezen, en vorige zaterdag zijn we onze ringen gaan kiezen .
Binnenkort zullen we de bruidskindjes "officieel" vragen en ga ik ook eens langs bij de kapster en visagiste om vast te leggen. Uitnodigingen zijn voor september.
Ondertussen stilletjes aan aan het kijken voor de viering, ik heb al heel wat teksten verzameld, maar we moeten nog kijken of we iemand inhuren om te zingen, of we het aan familie vragen.
En ondertussen: ideeën opdoen, ideeën opdoen, ideeën opdoen...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 21:19:27

@ Ruth : nog een 4-5-2013-bruidje

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 21:24:56

Een DJ moeten wij nog vastleggen maar bij ons was er wel een mogelijkheid om een DJ van de feestzaal zelf te nemen dus komt wel goed. De ringen moeten wij nog gaan kiezen. En wij hebben ook al oude misboekjes kunnen verzamelen. Voor de rest ook al veel ideeën opgedaan (vooral op dit forum). Leuk dat we ongeveer gelijk op schema zitten!!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik3-7-2012 21:28:49

en @ Joyce : ook een heel mooie dag om te trouwen hoor!! (haha; mijn verjaardag )

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 19:52:29

Ja, dit forum is idd zalig om ideeën op te doen!
Kapper en visagiste moet ik ook eens om gaan. Maar vind dit wat moeilijk omdat ik niet echt een vaste kapper heb. Ik ben ook van plan om de nacht ervoor bij mijn ouders te gaan slapen en zal dus daar in de buurt iemand moeten zoeken. Tja we zien wel!
Ringen moeten wij ook nog kiezen, maar dat staat op de planning voor het najaar. De viering ook.
@ Silke: mei is blijkbaar een populaire trouw- en verjaardagsmaand. 5 mensen uit de familie verjaren ook in mei. Mijn papa de verjaart dag voor onze trouw :-)

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 22:38:51

Ik vind het ook een mooie maand om te trouwen :) dat klinkt gewoon goed vind ik :^p

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...