Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning-suite

3-7-2012 8:37:24
ik zit een beetje in de knoop met de dagplanning
vooral na de wettelijke trouw
ons eerste gedacht was om iedereen mee te vragen wanneer we foto's gaan gaan nemen
maar nu zien mijn schoonouders dit niet zitten, ook omdat ze zelf moeten rijden
en om de suite naar de feestzaal al te doen gaan zie ik ook niet zitten omdat ze daar dan 2.30u moeten zitten zonder dat wij er zijn
wat zouden we moeten doen?

tamara 7/9/2012

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 678

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:17:01

Hey Tamara,

Bij ons gaat de suite naar het huis van de tante, die heeft een grote tuin en daar houden we een receptie met broodjes zodat we de tijd een beetje kunnen overbruggen.
Ouders en getuigen gaan bij ons wel mee voor de foto's

groetjes
Joeri

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:17:38

Dag Tamara,

Trouwen jullie voor de kerk of niet?
Hebben jullie ceremonievervoer voorzien of niet?

Wij trouwen op dezelfde dag (enkel voor de wet) en bij ons gaat het als volgt:
- 14u50: suite meets bruidspaar aan het gemeentehuis
(iedereen begint zich nu vooral te moeien...en willen er bij zijn als mijn liefje mij komt ophalen...maar ik wil dat liever intiem houden...en gewoon met iedereen aan het gemeentehuis afspreken...al dat gedoe!!! ik wil rustig de trap afdalen...en geen krijsende menigte rond mijn hoofd ;-) )
Opmerking: iedereen komt dus met eigen vervoer - enkel wij hebben een ceremoniewagen.
- 15u: burgerlijk huwelijk
- 15u30 (ongeveer) aansluitend fotosessie in de buurt (heb ik ook zo op het insteekkaartje gezet bij de uitnodiging.)

We weten nog niet waar we foto's gaan nemen...maar de suite zal dus wel met eigen wagens moeten volgen tot aan de locatie. Bij ons hebben ze er niet echt moeilijk over gedaan...diegene die niet meerijden hebben geen foto e :-) simpel!

Wij voorzien max 45 min voor foto's met de suite en nadien sturen we hen naar de feestzaal waar ze max anderhalf uur op ons moeten wachten.
Onze traiteur voorziet intussen broodjes...dus ze zijn voorzien van eten en drank :-).
Voor de oudere garde is deze rustpauze zeker niet slecht...het wordt nadien alleen maar drukker eens de receptie begint.

Succes ;-)!

groetjes

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik3-7-2012 9:27:45

Als het rijden het enige probleem is, kan er dan niet geregeld worden dat je schoonouders voor de foto's met iemand anders meerijden, bijvoorbeeld met jouw ouders?
Ze gewoon al naar de feestzaal laten gaan zonder dat jullie er al zijn, is ook altijd een optie. Zo raar is dat niet, je kan als bruidspaar nu eenmaal niet op 2 plaatsen tegelijk zijn en je wil toch die foto's gaan nemen.

Anders kan je ze misschien zelf laten kiezen? Of naar de feestzaal of mee gaan om foto's te nemen?

tamara 7/9/2012

Meld misbruik3-7-2012 9:32:49

sandra: het is enkel voor de wet, en enkel wij hebben trouwvervoer, de rest komt met hun eigen auto
ik zou ook willen dat iedereen aan het gemeentehuis is (behalve mijn ouders want die komen ons thuis helpen met de kids)
maar er gaan er een paar niet content zijn

denk dat we het best ook zo doen: enkele foto's met suite op locatie en ze dan naar de feestzaal sturen zodat we alleen foto's van ons kunnen nemen, dan zullen ze maar max 1u alleen zitten

en t' is zoals je zegt, degene die niet mee gaan, geen foto :-)

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:52:48

Bij ons is dat ook zo...zeker omdat mijn verloofde niet naar zijn mama of zo gaat om hem klaar te maken, maar naar zijn getuige (zijn familie woont iets te ver)...dus het is precies of ik laat hem aan zijn lot over :-) en ze willen er toch allemaal bij zijn...ze gingen mijn boeket enz al gaan halen...kzeg NIKS van...afblijven :-)!
Ongelooflijk...een jaar hebben ze amper gevraagd hoe t met den trouw gaat en nu dat het dichterbij komt, gaan ze zich is moeien...bridezilla comes alive e :-)!

Ik zou het zo doen ja...dat is het meest relax...jullie in de auto samen en de suite rijdt apart (of ze carpoolen ;-) )...foto's nemen en dan kunnen jullie zelf poseren met jullie 2!
Dat heb ik dus OOK op het insteekkaartje gezet e, letterlijk:
U wordt uitgenodigd voor ons burgerlijk huwelijk om 15u te Merchtem met aansluitend fotosessie in de buurt. Nadien wordt u verwelkomd door onze traiteur in feestzaal Het Beukenhof te Opstal waar u een hapje en drankje aangeboden krijgt in afwachting van onze aankomst in de feestzaal.

Dan weten ze dat ze 'mogen' vertrekken na hun foto's...anders staan ze daar nog te kijken als wij moeten poseren :-) en mijne aanstaande poseert al niet graag :-)...

Het is jullie dag é...dus doen waar jullie zin in hebben :-)!!
Succes ;-)!

groetjes

tamara 7/9/2012

Meld misbruik3-7-2012 10:23:44

sanne: mijn schoonmoeder doet vooral moeilijk omdat er geen vervoer voorzien is voor hen (wegens te weinig budget) en daardoor wil ze niet mee rijden
met mijn ouders kunnen ze ook niet mee want daar gaan ons 3 kinderen al mee, met hun dochter lukt het ook niet want hun auto zit ook vol

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...