Terug naar overzicht
Hoi Sarah,Oei...wij zitten op 65 dagen en ik heb dat nu ook al...Ale, geen stress maar zo het gevoel dat ik alles na de gewone werkuren moet doen...de weekends staan ook vrij vol!Enkel komend weekend hebben we nog 3 dagen 'liefjestijd' :-) en gaan we met ons 2, 3 dagen naar zee...oef! Eindelijk...:-)!Maar de weekends nadien ook altijd wat: shoppen met mama voor suitekleren...zelfde ritueel met papa ook nog eens (mama moet dan ook mee uiteraard), nog vrijgezelle, nog kledij voor kleinste bruidsmeisje...enz enz enz...nog een huwelijk van vrienden...Ik bekijk nu al dagelijks mijn 'to do' lijstje...en dat wordt precies langer ipv korter!!Dus...je reacties zijn volkomen normaal denk ik hoor :-)!Gewoon oplijsten wat je nog moet doen en er proberen data op te plakken tegen wanneer het klaar moet zijn...stap voor stap ;-)!Relaxen: met een boekje op het terras zitten helpt wel bij mij...sauna doen...shoppen :-) (maar wel shoppen voor jezelf)...iets gaan eten met jullie 2...Naar het schijnt zou een lavendelgeur je ook rustiger laten slapen...misschien eens proberen? :-)In elk geval, succes nog...en vooral heel hard genieten van jullie mooiste dag!!Komt allemaal goed!!groetjesSandra