Nu Online
Momenteel zijn er 310 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zenuwen voor de vrijgezellen

3-7-2012 9:26:41
Hey iedereen,

Binnen 2weken is mijn vrijgezellen en begin er toch zenuwen voor te krijgen.
Mijn broer moet hem organiseren, ik had van in het begin wel gezegd dat ik me niet wil verkleden als een idioot, ik sta nu eenmaal niet zo graag in de belangstelling en het idee alleen al dat ik heel de dag me moet afvragen hoe idioot ik er wel bij loop...
Nu zei hij zondag ahja ik heb uw pakske ook besteld, is dit nu om te lachen of wil hij me schrik aanjagen dat weet ik niet.

Wat zouden jullie doen als ze u dingen willen laten doen waar je je niet goed bij voelt?
Heb toch wat schrik :-)

Groetjes
Joeri

Joeri
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 542

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik3-7-2012 9:57:53

Hey Joeri,

Mijn aanstaande heeft ook absoluut gezegd dat hij geen pakje wil aandoen :-) en ze gaan T-shirts laten drukken met een gekke tekst op denk ik :-).
Maar hij zou het gerust durven weigeren, mochten ze er toch mee afkomen zene :-)!

Ikzelf wil ook niks verkopen, of mensen 'lastig' vallen met opdrachtjes...ale, als ik zelf een groep vrijgezellen tegenkom dan 'help' ik die mensen wel hoor...maar is echt niks voor mij zo iets verkopen!

Ik zal mee duimen dat ze luisteren naar je wensen ;-) en dat je een superleuke dag zal hebben é!

Succes in elk geval!

groetjes

Sandra

Manuela
4-8-2012
 Meld misbruik3-7-2012 14:39:32

Als je echt iets niets wilt doen, moet je daar gewoon voor uitkomen vind ik..
Ben van dezelfde mening en ik heb ook zoiets van: als ze geen rekening houden met mijn grenzen, dan trek ik ze die dag zelf wel :p

Het moet voor uzelf ook leuk blijven he!

Toch alvast veel plezier en succes gewenst!

Groetjes

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik3-7-2012 15:27:00

Zo denk ik er ook over, een vrijgezellen moet voor iedereen leuk zijn.
Het moet geen dagje uitlachen worden.
Afwachten dus wat het gaat worden ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...