Terug naar overzicht
Hey Joeri,Mijn aanstaande heeft ook absoluut gezegd dat hij geen pakje wil aandoen :-) en ze gaan T-shirts laten drukken met een gekke tekst op denk ik :-).Maar hij zou het gerust durven weigeren, mochten ze er toch mee afkomen zene :-)!Ikzelf wil ook niks verkopen, of mensen 'lastig' vallen met opdrachtjes...ale, als ik zelf een groep vrijgezellen tegenkom dan 'help' ik die mensen wel hoor...maar is echt niks voor mij zo iets verkopen!Ik zal mee duimen dat ze luisteren naar je wensen ;-) en dat je een superleuke dag zal hebben é!Succes in elk geval!groetjesSandra
Als je echt iets niets wilt doen, moet je daar gewoon voor uitkomen vind ik..Ben van dezelfde mening en ik heb ook zoiets van: als ze geen rekening houden met mijn grenzen, dan trek ik ze die dag zelf wel :pHet moet voor uzelf ook leuk blijven he!Toch alvast veel plezier en succes gewenst!Groetjes
Zo denk ik er ook over, een vrijgezellen moet voor iedereen leuk zijn.Het moet geen dagje uitlachen worden.Afwachten dus wat het gaat worden ;-)