Terug naar overzicht
Awel, vandaag lag de mijne ook langs mij in bed... :D ik draag hem altijd...
Ik draag hem ook altijd :-)
Ik slaap nooit met juwelen...dus ook niet met mijn verlovingsring en zal ook niet met trouwring slapen :-)!Dus ik vergeet hem soms gewoon aan te doen 's ochtends en dan krijg ik ook een opmerking zene: seg! zo nen dure ring en hier ligt em se...:-)Oeps :-)groetjes!
Ik doe mijn juwelen ook altijd uit, zoals Sandra. En het is al meermaals gebeurd dat mijn verloofde mij achterna gelopen komt met mn verlovingsring:D Blijkbaar denkt hij er harder aan dan ik! :-)
Herkenbaar :)
ik slaap altijd met mijn verlovingsring en k heb al een keertje per ongeluk de knie van mijn verloofde er mee opengehaald. Of hij tis hoe je het bekijkt :-p misschien moet ik hem ook maar uitdoen
Ik doe de mijne ook altijd uit als ik ga slapen :p En dan ben natuurlijk ook wel eens weg zonder en dan voel ik mij zó verloren he! Met mijn trouwring zal ik waarschijnlijk wel slapen, maar die is volledig vlak en dat is mijn verlovingsring niet :p
ik doe nooit mijn juwelen behalve mijn oorbellenvoor de rest hou ik alles aanma dat is me al een paar keer gebeurt en vanaf dat ik wakker wordt merk ik dat direct
Ik slaap met al m'n juwelen, oorbellen, uurwerk, trouwring van m'n grootmoeder, m'n ketting enz... af en toe vind ik m'n uurwerk eens maar voor de rest niks.