TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marinka
7-7-2012
|
3-7-2012 12:49:23
ik zou toch op mijn strepen staan hoor, tenslotte was je geld goed genoeg voor haar dus kan zij zien dat hetgene waarvoor je betaald hebt ook goed genoeg is. je niet laten doen hoor! het is je volste recht te eisen dat ze het in orde maakt
|
|
ruth
15-9-2012
|
3-7-2012 13:25:25
van waar ben je en wie is je ontwerpster? :)
|
|
deddy
15-9-2012
|
3-7-2012 13:51:45
Ik ben van Roeselare, maar mijn trouwkleed komt van Dianna David uit Meise (Brussel).
|
|
ruth
15-9-2012
|
3-7-2012 13:59:21
Wij zijn van Limburg, maar m'n schoonouders hebben toevallig daar hun outfit laten maken (enfin schoonmama en schoonzus) omdat ze een broekpak wilden ipv jurkje. We zijn er 2 keer geweest (nogal ver rijden natuurlijk), en hadden Diana zelf, ze was vriendelijk, maar qua kleuren zat ze soms toch ook mis. Laat je niet doen, en zeg haar dat ze moet herdoen dat je ontevreden bent!
groetjes
ruth
|
|
ruth
15-9-2012
|
3-7-2012 14:01:53
m'n schoonmama haar knoopjes hebben ze de dag zelf eraan gezet, hebben daar een tijdje moeten wachten, maar dat kan dus wel hè
|
|
deddy
15-9-2012
|
3-7-2012 14:36:25
Was dat ook zijde? Mijn knoopjes staan er al aan, maar heb schrik dat als ze ze los doen, dat je twee gaatjes ziet in de stof van waar de knoopjes eerst stonden. Of ben ik nu onredelijk en pietje precies?
De eerste keer had ik Connie, een verkoopster. Een hele vriendelijke, echt goed geholpen geweest! De twee andere keren had ik Dianna zelf. Nu liever een tijdje wachten, maar dat het in orde komt. Dan dat ik terug thuis kom van een kale reis.
Wel grappig, oorspronkelijk ben ik ook van Limburg, maar ben verhuisd naar Roeselare.
|
|
ruth
15-9-2012
|
3-7-2012 16:24:34
hmm ik denk eerder een soort chiffon ofzo en een andere stof, ik denk echter niet direct zijde, kan het eens vragen aan m'n schoonmama... mijn jurk is gemaakt door een ontwerpsters uit limburg en dat is ook zijde, maar de knoopjes zaten meteen goed :) dus ik kan je niet helpen met die vraag denk ik
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|