Terug naar overzicht
ik ben ook bijziend, bij ons zei de priester om de geloften extra groot af te printen zodat je ze toch kon lezen.
Ik heb mijn trouwgeloftes de dag zelf gemaakt, wou het 's avonds doen, maar 't was 12u en toen we in bed lagen dacht ik er pas aan, dus bij de kapper heb ik er over nagedacht en geschreven, maar de dag zelf ben ik ze vergeten, maar tijdens de ceremonie heb ik toch een mooie tekst kunnen voorlezen :-) het ging vlotjes
Ik zou ze gewoon vanbuiten leren. Iets wat je met het hart schrijft ga je ook wel kunnen onthouden denk ik ;-)
ik zou ze ook vanbuiten leren ;) ik volg Eline
haha dat dilemma ken ik Ik ben ook bijziend en draag dus ook een bril voor auto te rijden etc.Ik heb mijn bril even in de Kerk opgezet voor de geloften en daarna zeer snel af Heb gewoon vlak voor de geloften mijn bril aan de ceremoniemeester gevraagd en erna snel terug afgegeven . In totaal zijn er maar drie foto"s ofzo met mijn brilletje op. Daar kan je wel overzien vind ik. Ik wou het risico niet lopen om te staan stamelen omdat ik de tekst niet meer wistNog veel plezier