TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
maika
3-8-2012
|
3-7-2012 22:07:02
Wij hebben veel uintodigingen persoonlijk af gegeven enzo wisten we wel af van veel mensen dat ze gingen komen. Andere gingen er van uit dat we wel wisten dat ze gingen komen, dus vonden het raar dat ik dit nog even vroeg. En ook een heleboel mensen die pas dag ervoor lieten weten ( ze moesten bevestigen tegen 1 juli, en zelf nu krijg ik nog mails en telefoontjes van mensen)
Komt wel goed...
|
|
An
18-8-2012
|
3-7-2012 22:35:50
Heyla, Wij trouwen een week voor jullie. Door vertragingen met de uitnodigingen zijn ze pas vorige week maandag op de bus geraakt en uitgedeeld. Wij hebben tot nu toe 46 van de 112 uitnodigingen binnen. Van een 15 a 20 man weet ik ook héél zeker dat ze gaan komen (via via al gehoord en ook familie) maar nog geen bevestiging van hun zelf gehad. Ik weet niet of je hun mail adressen hebt. Anders kan je bv een soort van reminder sturen naar iedereen tegelijk.. spaar je wat telefoontjes mss uit.. ik hoop dat het wat los loopt voor je x an
|
|
Sanne
9-7-2011
|
3-7-2012 22:43:49
Wij zijn inderdaad ook begonnen met het versturen van een mail naar iedereen waar we nog niks van gehoord hadden. Maar gelukkig waren dat er niet zo veel.
Ze hebben nog even, dus je zal zeker nog reacties krijgen. Maar voor sommigen is het misschien te lang op voorhand om al met zekerheid iets te kunnen zeggen...
|
|
sofie
15-8-2023
|
3-7-2012 23:06:32
dat was bij ons ook zo, vervelend he de dag van de deadline en de week erna (jaja je leest het goed) krgen we ineens mailekes en telefoontjes me hopen! maar ervoor was't muisstil... uiteindelijk hebben we toch niet echt veel mensen moeten mailen en smsen
|
|
Ellen
4-8-2012
|
4-7-2012 8:59:41
Hey,
bij mij hebben ze nog tijd tot maandag en zo mondjesmaat krijgen we al eens een reactie binnen, maar dat is dan meestal van de iets oudere mensen, van onze vrienden hebben we nog niet veel gehoord .... tja, ik denk dat dat typisch is. Ze krijgen de uitnodiging zetten, ze op de kast en denken er niet meer aan en dan ineens de dag zelf herinneren ze zich dat ze iets moesten doen ...
De mensen van wie ik maandag nog een reactie heb gekregen ga ik een mailtje sturen of bel ik persoonlijk op (hangt ervanaf hoeveel het er nog zullen zijn).
Groetjes, Ellen
|
|
jamina
31-8-2012
|
4-7-2012 9:34:00
Hoi Terry
Wij hadden hetzelfde probleem, ook heel vroeg de uitnodigingen de bus gedaan, voordezelfde reden als jullie, en onze deadline was 1 juli... 3 dagen voor 1 juli hadden we mss 10 bevestigden... dus ik ook al ellendig, gewoon op facebook gepost en dit gaat als een razend vuurtje... enkel gezet, heeft nog 3 dagen om alle bevestigingen van de trouw binnen te krijgen en wacht in spanning... en hopla... op 1 dagje bijna iedereen bevestigd :-) heb nu nog van 6 mensen geen bevestiging gehad...
Dus zeker een tip! Veel succes -x-
|
|
Kelly
11-8-2012
|
4-7-2012 9:39:59
Hey,
Bij ons ook een 3 tal weken geleden de uitnodigingen uitgedeeld. Deadline 15 juli. Voor het eten mogen we tot 2 dagen voor het feest aanpassen maar weet toch liever op voorhand wie ik mag verwachten. Tot nu toe ook nog maar voor 25 personen bevestiging gekregen van de 130 personen. En daar zijn onze gezinnen al bijgerekend. Bij ons is het opvallend dat mensen waar we nauwelijks contact mee hebben van de familie nog het eerste reageren. De meeste gaan er blijkbaar vanuit dat je wel weet dat ze zullen komen. Gisteren zag ik de buurvrouw, ze wenste ons proficiat, zei dat we bedankt waren van de uitnodiging en zei dat ze tegen of ergens rond de 15de wel iets zou laten weten. Daar krijg ik het dus van, voor een trouw weet je toch of je al iets hebt of je de dag zal vrijhouden of niet? Ik heb soms al zin om eens een reminderberichtje rond te sturen, maar ik ga mij nog 11 dagen proberen inhouden tot de deadline verstreken is.
Groetjes
|
|
tima
8-9-2012
|
4-7-2012 15:48:11
tja het is bij iedereen niet zo evident . bij ons bvb hebben wij om de 11 weken 3 weken dat we instaan als vervanging en dus niet zeker kunnen zeggen dat we vrij zijn . plus als je bij ons verlof aanvraagd kom je op een lijst ben je de 1st weet je zeker dat het lukt maar bengel je onderaan de lijst voor die dag kan het duren tot op een week voor je verlof dag voor je met zekerheid weet of je vrij bent of niet . Om een vb te geven mijn vrijgezellen is op 4/08 ik heb verlof gevraagd op 5/05 (das het max) tot nu toe sta ik nog altijd met de vroegen dus is het nog afwachten
mijn uitnodigingen zijn nog niet verstuurd en ik ben nu al aant paniekeren dat ze niet gaan kunnen komen of dat ze het gewoon beu zijn (vb van mijn werk) want ik ben de laatste in een hele rij die van de jaar trouwt . Dus iedereeen heeft al heel wat trouws afgeschuimd
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|