Nu Online
Momenteel zijn er 584 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Live muziek kerk OF niet?

3-7-2012 23:35:11
Hallo
Nemen we meeste bruidjes live muziek tijdens de kerk?
Of zijn er nog die gewoon met CD's werken?

Bedankt!!!!!

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 676

sven
30-4-2011
 Meld misbruik4-7-2012 0:00:15

Ik zou voor live gaan, maar dat wist je al zeker?

Lilabluestar
14-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 0:07:23

Wij gebruiken de originele nummers op CD. De belangrijkste reden is de kostprijs. Daarnaast hebben we verschillende soorten liedjes gekozen die we het liefst in de originele versie horen. En tenslotte, als ik eerlijk mag zijn, heb ik er persoonlijk nog niet veel live gehoord waarvan ik echt kippevel kreeg (en die van wie ik het wel kreeg zitten dan zeker boven ons budget ;)). Groetjes!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-7-2012 7:02:44

wij moeten voor live gaan omwille van de kerk, maar eigenlijk ben ik er blij om. Wij werken met een kennis die minder vraagt dan een normale zangeres waardoor het nu mooi in ons budget past

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 7:11:42

Wij wouden live maar de ouders zagen dit niet zitten, dus het zal een CD worden :-).

Groetjes!

Evelien

Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik4-7-2012 7:38:34

wij gaan voor een live jazz band en cd. Niet alle nummers worden live gebracht...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 8:10:00

Live zegt altijd wel meer maar wij gaan toch een CD gebruiken om toch wat kosten te besparen.

madelon
13-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 9:13:09

Mijn nichtje gaat zingen tijdens de viering. Maakt het zo wel een heel persoonlijke dienst aangezien mijn vriend zijn opa de viering gaat doen. Hij is diaken en mag ons dus huwen :)

Shana
13-8-2016
 Meld misbruik4-7-2012 9:15:12

Ik wil zowiezo al "live" muziek voor mijn kerkelijk huwelijk, dit weekend trouwde mijn nicht. Ze had ook een "live zangeres" in de kerk,en echt dat was PRACHTIG!!
Het is zoveel emotioneler dan op Cd'tje..

Sophie
18-8-2012
 Meld misbruik4-7-2012 9:25:52

Wij hebben live muziek, oké de kostprijs is er wel, maar het zal echt schitterend zijn!! :-) (wij hebben Merry Marry, echt super aan te raden, hebben al bij hen geweest om paar dingen te horen)

Julie
22-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 10:45:04

Live is toch wel persoonlijker en idd emotioneler denk ik ;-) maar ja ik zing zelf af en toe trouwmissen (niet professioneel), dus misschien ben ik minder objectief.. Zangers/ zangeressen kunnen vaak ook de nummers brengen die je graag hoort hoor, niet enkel Ave Maria ed...nuja, 't is beetje laat om nog te veranderen van gedacht vrees ik ;-)
Fin, 't belangrijkste is dat je doet waar jij je het beste bij voelt, niet veranderen omdat andere denken dat ze het beter weten en je het gevoel geven dat iets zus of zo 'hoort' te zijn...

Groetjes!

Lien

Meld misbruik4-7-2012 12:30:26

Muziek van CD komt toch wel echt goedkoop over hoor. Op een huwelijk past dat mijn inziens niet. En natuurlijk is niet alle live muziek top maar de sfeer is toch wel totaal anders.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 15:21:32

@ Lien : Ik kan uw mening zeker volgen. Ik denk dat ik zelf weinig gewoon ben. Zowel ik als mijn verloofde hebben dit zelf nog nooit gezien of meegemaakt op een huwelijk. Daarmee denk ik dat we zelf ook voor een CD gekozen hebben. Ik heb er nooit echt bij stilgestaan hoe andere mensen erover zouden denken. Misschien dat we het toch nog veranderen. Ik heb nog tijd wel wat tijd.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 15:39:39

Ik volg de mening van Lien niet. Ik vind niet dat het goedkoop overkomt of dat het niet hoort. Livemuziek is heel erg mooi en zorgt misschien voor dat extra MAAR het juiste muziek kiezen en laten afspelen of zingen op het juiste moment bepaald ook hoe mooi of emotioneel iets is. Dus ik vind dat met een cd je ook een heel mooie viering kunt hebben, het gaat om het kippenvel moment die je dus ook zonder livemuziek hebt. Of het binnen je budget past is natuurlijk heel persoonlijk. Groetjes!

Karla
28-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:47:44

wij hebben alleen organ, niets meer, maar mijn collega had ook zangers, maar denk ik, organ met mooie liedjes is genoeg =)

Janine
30-6-2012
 Meld misbruik5-7-2012 20:32:49

Wij hadden live (Maarten Cox) en iedereen sprak er achteraf over.
Maar CD's op het juiste moment, zonder storende onderbrekingen is ook leuk he.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...