Terug naar overzicht
Hey Valerie,ik ken niemand die deze zalen gebruikt heeft, maar wij zijn er wel zelf bij Barcelona geweest voor een offerte. Aangezien wij een klein feestje wilden zonder een diner, was het al snel duidelijk dat Barcelona geen optie was. Een feest zonder diner haalde voor hen niet genoeg winst. Dat snapten we ook wel. Maar de eigenaar heeft toch een heel menu uitgewerkt naar onze karakters indien we toch van gedachte zouden veranderen. Om eerlijk te zijn, het menu zag er overheerlijk uit en de zaal zelf was heel indrukwekkend. Het is een prachtige locatie en als je wel een groot feest wil, denk ik dat je daar goed verwend wordt. Wij hebben besloten om te trouwen in Outfort (www.outfort.com ) te Hoboken. Ook een zeer originele locatie, maar zij doen ook feestjes zonder diners.Veel succes!!Kim09-06-07
Mijn hobby (passie)is het maken van huwelijkvideoreportages. Morgen vrijdag 29 sept.ben ik in Barcelona als videograaf.Na afloop laat ik je iets weten.GroetjesFreddy
Hi Valerie,Zoals beloofd mijn opinie.Gisterenavond was ik op huwelijksreportage in Barcelona.Zaal en locatie : zeer stemmig en unieke ligging aan de Schelde.Maaltijd : fijn klaargemaaktBediening : vriendelijk.Hopelijk ben je hiermede iets wijzer geworden.Veel succes en groetenFreddy