TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
4-5-2013
|
4-7-2012 8:56:11
Spannend.. Het begint te korten! Onze burgerlijke trouw doen we ook in Merchtem. Nog veel succes met de laatste voorbereidingen!
|
|
Shana
13-8-2016
|
4-7-2012 9:01:16
Het gaat zo snel als je naar iets uitkijkt!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
4-7-2012 9:18:20
@Silke: oh, leuk :-)! ja, wij trouwen niet voor de kerk dus ik wil de gemeente dan toch de moeite waard maken é :-)!
@Shana: voor jou is het nog eventjes aftellen é...het lijkt lang te duren...maar eens je aan die 100 dagen zit...dan vliegt het vooruit!!
|
|
Lauren
15-9-2012
|
4-7-2012 9:51:29
Het vliegt ineens hé Sandra...elke keer als ik onderaan naar mijn tellertje kijk krijg ik het even een tikkeltje benauwd :p
|
|
|
tamara 7/9/2012
|
4-7-2012 10:21:13
moet leuk zijn om je wettelijk huwelijk toch iets extra te geven ik wilde dit ook met muziek bij uittrede en bij het tekenen en het mag niet :-( het zou anders uitdraaien op een circus zeiden ze
|
|
Sandra
7-9-2012
|
4-7-2012 10:30:00
@ Lauren: ik heb ook dat syndroom...ik zie zo nog 80 staan...en nu 64...aaaah!!
@Nancy: oh, een tekstje voor je man...super! dat ga ik niet doen...ik ga al emotioneel genoeg zijn en dan begin ik zeker te wenen...ik zie het al voor mij, de foto's met uitgelopen make-up ;-) hehe...maar wel heel tof dat je het gaat doen!! Toffe maand...die eerste pas is geweldig zene!! Geniet er maar van! Veel succes met het schrijven van de envelopjes...het is een werkje :-)!
@ Tamara: bij ons zijn ze vrij los...dus ik hoop dat toch minstens een intrede en uitrede liedje mag gekozen worden...jammer dat het niet mag bij jullie!!
|
|
Serena
31-8-2012
|
4-7-2012 10:43:50
Wij trouwen ook enkel voor de wet en bij ons zal het ook een uur duren, bij ons mag muziek, maar enkel live gespeeld/gezongen, dat was eventjes schrikken, maar de neef van mijn verloofde zal dit doen :) En mijn getuige zal het grootste gedeelte van de 'viering' regelen, ook wel spannend, maar het komt zeker en vast in orde.
|
|
Serena
31-8-2012
|
4-7-2012 10:44:26
Oei, het zal dus een halfuur duren, geen uur!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
4-7-2012 20:33:39
Oh zo fijn, een super belangrijk stuk van de dag die volledig vorm krijgt! Ondertussen vink je er lustig op los en zo vliegt de tijd verder ...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
4-7-2012 21:16:10
@ Rebecca: het zal voor jou ook snel beginnen gaan binnenkort :-)! echt...eens die 100 voorbij vliegt het ongelooflijk...elke vrijdag denk ik...oei, weer een weekje minder...aaaaah...:-) altijd zo even een reality check :-)
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
5-7-2012 7:37:33
Eerlijk gezegd, ik verschiet er soms van hoe snel het nu al gaat! Sinds vorig jaar 23 juli verloofd en nog een kleine10 maand te gaan! De zomervakantie reserveer ik voor de zon en wat rust en vanaf het najaar weer volle bak in gang. Als je zo in blokken denkt, is de dag er voor ik het goed besef. Maar ondertussen geniet ik volop hoor en de verhalen van alle bruidjes hier zorgen ervoor dat de tijd niet te zwaar weegt.
|
|
elke
21-9-2012
|
10-7-2012 10:25:43
Hoikes,
hier ook nog 72 dagen op de teller. De druk wordt idd groter. Er is al veel geregeld, maar toch zijn er nog zoveel ddingen die nog klaar moeten. We gaan ook nog 14 dagen op vakantie dus die dagen vallen weg om alles te regelen, maar tegelijkertijd zal dit ook wat voor ontstressing zorgen (hoop ik ;-) ).
Ik heb vandaag ook een mailtje gestuurd naar het gemeentebestuur met de vraag om ons burgerlijk huwelijk te personaliseren, ben eens benieuwd naar het antwoord. Net mijn proefkapsel verzet naar de dag dat ik mijn jurk moet gaan passen, questie van al een totaalbeeld te zien he :-).
Veel succes nog bruidjes Elke x
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-7-2012 10:32:46
Mijn mail is ook vertrokken naar de gemeente...ben benieuwd... Heb gevraagd om 1 persoonlijk tekstje te laten voorlezen...en dan eigen keuze van intrede en uittrede liedje...
Oh, zalig...ik wou dat ik de week voor ons huwelijk ook nog even snel op city trip kon gaan of zo...mijn laatste werkdag is 31 augustus...en dan ben ik een maand met vakantie...kijk er naar uit!!
Inderdaad, bij ons zijn de grote lijnen ook al lang in orde...maar het zijn die details ;-)! Kruipt veel tijd in en dat is aan de dames om te regelen é...mijn aanstaande vindt het allemaal niet nodig...:-) typisch mannen é...
Nog veel plezier met voorbereiden en geniet zeker van je vakantie!
groetjes
|
|
elke
21-9-2012
|
10-7-2012 12:55:26
Hoikes, Die details zijn idd voor de dames, ook hier is dat zo. Mijn verloofde laat alles maar op zijn beloop op dat vlak. Hij moet enkel zorgen voor het bruidsboeket en ik maak me daar nu al een beetje zorgen over , want hij heeft nog nergens voor prijzen gaan luisteren. Maar ik zal er maar vanuitgaan dat alles op de dag zelf in orde is zeker. Tot nog toe zijn mijn bridezilla kantjes nog niet boven moeten komen, laat ons hopen dat die achterwegen kunnen blijven . Ja, wij gaan een maand ervoor 2 weekjes op vakantie, maar wij hebben geen huwelijksreis na onze trouw. die is pas voor een jaartje later omdat ik in het onderwijs sta en dat een reisje doorheen het schooljaar heel moeilijk te regelen valt. Jij ook nog veel succes met de voorbereidingen en ik hoor het wel als het nieuws van het gemeentehuis binnen is. Greetz x
|
|
Sandra
7-9-2012
|
10-7-2012 13:13:54
Ah, maar ik ben zelf mijn boeket gaan kiezen :-) mijn verloofde wou het ook zo. Hij heeft deels de kleurenblindheid van zijn opa...dus pasteltinten zijn allemaal nogal grijzig voor hem...het was dus een vrij onmogelijke opdracht voor hem! Ben dus zelf gaan kiezen, maar heb dan meteen de foto aan hem laten zien en hij zei: oh, het is heel speciaal en heel mooi en dat had ik zelf nooit durven kiezen...dus ik ben wel blij dat ik het zelf heb gekozen :-)
Bridezilla is bij mij al een paar keer komen piepen hoor... Daarnet nog...toen ik vernam dat de zus van mijn aanstaande haar verhuis misschien pal voor ons huwelijk valt...kunnen ze weinig aan doen, maar ik bedenk dan al rampscenario's dat mijn verloofde daar van de trap valt of zo...ai ai ai!!
Ik laat zeker iets weten als er nieuws is van de gemeente ;-)!
groetjes
|
|
elke
21-9-2012
|
10-7-2012 21:02:56
Ja, dat is inderdaad minder goed nieuws, hopen dat alles goed komt. Het enige nieuws dat bij ons wat minder was is dat mijn getuigen zwanger is en uitgeteld is de week na de trouwn, met het risico dat ze te vroeg moet bevallen en er niet bij kan zijn. (maar tegelijkertijd is dit ook goed nieuws wat ik wordt de dag van haar bevalling een fiere meter :-) )
Ik heb al een mailtje teruggekregen van het gemeentehuis en we mogen een eigen in- en uittrede lied kiezen en 1 eigen tekst lezen die niet te lang duurt, we hebben zo'n 20 min. Dus dat is goed nieuws. Nu op zoek naar 2 nummers :-) en een tekst (maar voor wie?)
Greetz x
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|