Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 1 dag 14h en 19 min!

4-7-2012 9:40:22
Nu het bijna zo ver is beginnen de zenuwen toch lichtjes te komen, vooral ivm het weer, maar ik laat het niet aan m'n hart komen, vaak is het beter dan ze hadden voorspeld. Ik krijg vandaag witte paraplu's van een vriendin, beter dat ik ze heb en niet nodig heb dan dat ik er geen voorzie en ik in de gietende regen moet staan.

Moet enkel nog de tekst in m'n gastenboek schrijven, heb zo'n schrik om me te mischrijven...

Dan nog om een beetje champagne gaan, heb schrik van niet toe te komen, m'n schoonmoeder en schoonzus hebben troela gemaakt, maar liefst '36 l' véél te véél natuurlijk, maar goed, we hebben 2 recepties, één om 14h voor onze bbq en één om 19h voor ons avondfeest.

Morgen dan mijn kindjes hun valiesje maakt, de kleinste (vandaag 8 maand) gaat bij een tante vanaf rond 14h vrijdag (wil hem er op het stadhuis en voor de foto's wel bij), de meisjes gaan morgenavond al bij m'n schoonmoeder, dan maakt zij die 's ochtends klaar, en m'n oudste blijft bij ons maar gaat op de trouw 's avonds mee met mijn schoonbroer voor een week, veel kleertjes klaarleggen dus voor de mama.

Ook nog één en ander naar de zaal brengen en daar klaar zetten.

Morgenavond nog gaan voor m'n nagels met gelish (french) en m'n wenkbrouwen. Dan nog een uitgebreid badje nemen, en dan vrijdagochtend opstaan om 5.30h want om 6.45h komt de visagiste al bij m'n mama, om 7.30h komt de kapster en om 8.15h moeten we al door want om 8.45h worden we verwacht op het stadhuis.

Kan het niet geloven dat het nu echt bijna aan ons is!

Groetjes

Marijke
6-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1200

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 9:49:59

Hey Marijke.
Voor ons is het ook nog maar eventjes ja. Ik heb nog niet echt zenuwen. Het enige waar ik nu mee zit: Ik neem al even pillen voor mijn hooikoorts maar nu heb ik toch ineens weer die enorme hoestbuien. Is echt afzien met momenten. Dadelijk naar de dokter. Hoop dat ze me kan helpen wat het zou echt niet leuk zijn als ik zo vrijdag moet hoesten. Ik kan ook bij niet slapen door al dat gehoest.
Het komt wel allemaal in orde!

Groetjes.

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 10:27:43

Hey Romina,

Ikzelf zit al 3 weken met een serieuse verkoudheid, daar is sinds maandag sinusitis van gekomen, ik heb maandag een ganse dag op de zetel gelezen, kon niet van de hoofdpijn, daffalgan hielp niet, zelfs geen codeïne, nu sinds gisteren gaat het beter al moet ik heel veel snotteren, deze nacht ook wakker geworden van een serieuse hoestbui, denk eraan van morgen misschien ook nog eens naar de dokter te gaan, als ik zoveel moet snotteren zal de fond de teint er aan m'n neus snel afzijn...

En mijn ventje staat sinds gisteren met een serieuse koortsblaas vlak op z'n bovenlip...

Ik zie het wel allemaal volledig zitten!

Groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 10:32:19

Spannend!!
Geniet in elk geval van jullie mooiste dag....regen of geen regen, je zal zeker stralen!!

ann
6-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 23:02:18

Nu is het echt aftellen hè!
Hier is alles zo goed als klaar: ook nog de valiezen van de kindjes maken, nog wat drank kopen en zorgen dat alles ter plaatse geraakt. Morgen nog een druk dagje, maar alles is onder controle.
De paraplu's liggen hier ook klaar. Ik hoop echt dat we ze niet nodig gaan hebben, maar ik vrees ervoor. Maar ja, niks aan te doen en we kunnen alleen maar hopen op het beste hè!
Geniet nog maar van een rustig dagje en vrijdag stralen we als een zonnetje! :-)

groetjes, Ann

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-7-2012 7:53:02

Geniet van jullie dag - weer of geen weer - een bruid straalt altijd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...