Terug naar overzicht
Hey Marijke.Voor ons is het ook nog maar eventjes ja. Ik heb nog niet echt zenuwen. Het enige waar ik nu mee zit: Ik neem al even pillen voor mijn hooikoorts maar nu heb ik toch ineens weer die enorme hoestbuien. Is echt afzien met momenten. Dadelijk naar de dokter. Hoop dat ze me kan helpen wat het zou echt niet leuk zijn als ik zo vrijdag moet hoesten. Ik kan ook bij niet slapen door al dat gehoest.Het komt wel allemaal in orde!Groetjes.
Hey Romina,Ikzelf zit al 3 weken met een serieuse verkoudheid, daar is sinds maandag sinusitis van gekomen, ik heb maandag een ganse dag op de zetel gelezen, kon niet van de hoofdpijn, daffalgan hielp niet, zelfs geen codeïne, nu sinds gisteren gaat het beter al moet ik heel veel snotteren, deze nacht ook wakker geworden van een serieuse hoestbui, denk eraan van morgen misschien ook nog eens naar de dokter te gaan, als ik zoveel moet snotteren zal de fond de teint er aan m'n neus snel afzijn...En mijn ventje staat sinds gisteren met een serieuse koortsblaas vlak op z'n bovenlip...Ik zie het wel allemaal volledig zitten!Groetjes
Spannend!!Geniet in elk geval van jullie mooiste dag....regen of geen regen, je zal zeker stralen!!
Nu is het echt aftellen hè! Hier is alles zo goed als klaar: ook nog de valiezen van de kindjes maken, nog wat drank kopen en zorgen dat alles ter plaatse geraakt. Morgen nog een druk dagje, maar alles is onder controle.De paraplu's liggen hier ook klaar. Ik hoop echt dat we ze niet nodig gaan hebben, maar ik vrees ervoor. Maar ja, niks aan te doen en we kunnen alleen maar hopen op het beste hè!Geniet nog maar van een rustig dagje en vrijdag stralen we als een zonnetje! :-)groetjes, Ann
Geniet van jullie dag - weer of geen weer - een bruid straalt altijd!