Terug naar overzicht
http://www.trouwplaza.be/opbouw-kerkelijke-huwelijksviering.htmlOf gewoon intypen in google, daar zie je de opbouw van de viering, je vindt ook allerlei teksten enzo terug :)Succes!
Ik ga ervanuit dat je voor de boekjes A5 formaat wilt. (A4 dubbel gevouwen)gewoon in de help functie van word intypen-een gevouwen boeje maken-een gevouwen bekje afprinten.En dan wordt er stap voor stap uitgelegd hoe dat je dit moet doen.groeten,kaat
Merci voor de tip. Maar ik bedoel hoe krijg je het in de vorm van een boekje gezet? Zodat de teksten op mekaar volgenIk heb alle teksten klaar maar gewoon onder mekaar niet in de vorm van een boekje.
De meeste drukkers willen het niet in de vorm van een boekje! Meestal. Verwachten ze dat je gewoon elke pagina typt en dat zij dit da verkleinen en in boekvorm gieten. Check maar eens bij je drukker want je gaat twee keer werk hebben zo! Ik heb bij twee drukkers gehoord en beide wilden een pdf waar gewoon alles blad per blad staan en zij maakten het eindproduct. (zij hebben speciale programma's hiervoor) Let op je lettertype! Doordat alles verkleind wordt ben je best af met minstens Verdana 12! Dit lijkt groot op je scherm maar niet op het eindproduct.
Merci voor de tips