Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een weekje rust?

4-7-2012 10:38:27
na mijn vorige post over het allemaal beu zijn heb ik deze week een weekje rust genomen. het doet echt goed. maar ondertussen zijn er weer vanalle zaken geregeld HAHAHAHA.

-de staaltjes stof voor de bedankjes zijn aangekomen en het is echt moeilijk kiezen
-de offerte van de zaal is binnen en ze valt eigenlijk goed mee, ongeveer wat ik verwacht had
- de uitnodigingen zijn klaar, ik moet alleen nog de aparte kaartjes bestellen
- mijn lingerie is aangekomen en is echt super mooi, past ongeveer goed, ik twijfel alleen of ik niet een tussenstukje ga meenemen voor als de strapless te vast komt de zitten tijdens de dag. Hij past net maar geen idee of ik hem een hele dag ga kunnen uithouden
-we hebben een adresje gekregen voor zaaldecoratie, dus die mensen moet ik ook nog contacteren ivm onze wensboom
-zaterdag mijn eerste pas en het ventje zijn eerste pas en proefkapsel

jaja een rustig weekje

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 430

Vicky
8-6-2013
 Meld misbruik4-7-2012 10:47:21

Ik wil het mij niet kunnen voorstellen hoe een super druk weekje er uit ziet ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...