Nu Online
Momenteel zijn er 617 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SUPERDAG!!!!

4-7-2012 11:06:25
Hallo allemaal

Nu mijn huwelijk reeds een maandje gepasseerd is, leek het mij wel leuk om een verslagje te posten over onze mooie dag. Vooral omdat ik dan eindelijk ook de tijd kan nemen om een heleboel mensen te bedanken.

- Eerst en vooral onze fotograaf weddings by lily, die dames hebben zoveel klasse! Ze waren zoooo professioneel en toch heel hartelijk tergelijkertijd. Een echte aanrader voor iedereen!

- Onze videograaf discovideo. Die man heeft zich echt uitgesloofd om de ganse dag zo goed mogelijk in beeld te brengen. Bij de openingsdans had hij reeds een clipje klaar dat afspeelde tijdens onze openingsdans. We hebben daar echt SUPER commentaren op gekregen. Voor wie dit eens wil bekijken: http://vimeo.com/44252763

- Het vervoer van Ceremnie Roger en de ceremoniemeester Roger Vandeputte. Beiden ongeloofelijk sterk in hun vak. Je hoeft aan niets te denken. Alles wordt voor jou gedaan die dag.

- Onze DJ, Sef Anderson, Supergoede muziek, van alle stijlen, maar houdt toch veel rekening met je eigen wensen die je vooraf doorgeeft. De ambiance komt vanzelf...

- Bruidsjurk en Kostuum kwamen van Prima Donna Deerlijk en Ceremonie Vanwijnsberghe. 2 familiezaken waar de service tot in de puntjes wordt verleend. We zouden nergens anders willen gaan!

- Zangeres Chelsy, die de muziek in de kerk verzorgde. Het was echt zo ontroerend mooi. Onzie viering kreeg hierdoor een erg persoonlijke toets.

- Tgroenateljee voor de verzorging alle bloemtjes tijdens het huwelijk. Mijn bruidsboeket was zooooo geslaagd!

Als laatste onze feestzaal Maelstede. Wij zijn hier echt zo tevreden over. Het eten was subliem, de ontvangst en de service ook.

Voor wie een kijkje wil nemen naar de foto's, die staan momenteel op de blog van www.weddingsbylily.be, Sofie en Stijn.

Veel succes voor al degene die deze sprookjesdag nog mogen beleven, geniet van elk bijzonder moment samen. Aan alle anderen een fantastisch en gelukkig huwelijk toegewensd!!!!!

Stijn & Sofie

Sofie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1840

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 11:37:39

Proficiat Stijn & Sofie!!

Wat een prachtige foto's,mooie jurk,mooi boeketje!! Jullie straalden,het is te zien dat jullie echt genoten hebben van jullie dagje!!

Groetjes
Nancy

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 11:41:34

Wauw...echt prachtige foto's!!!
Het filmpje is ook zo romantisch...jullie zien er zo verliefd, gelukkig, stralend uit!!
Heel mooie jurk ook!
Geniet nog maar lang na en vooral ook veel geluk in de toekomst!

groetjes

Sandra

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 11:58:59

Super mooie foto's, een mooi bruidje! Dikke proficiat! Veel geluk in de toekomst! Geniet nog maar heel lang na!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik4-7-2012 13:25:54

Proficiat!!
Hele mooie foto's en jullie zagen er stralend en super uit.

Delphine
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 15:36:59

Proficiat Sofie! Mooie foto's!
K ben blij om te lezen dat de samenwerking met de Lily Girls goed verlopen is, want wij hebben ook voor hen gekozen :)

frida
6-2-2010
 Meld misbruik4-7-2012 15:41:46

Gewoon af!!!!!! prachtig...............................

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 17:43:58

Wauw dat filmpje is echt prachtig!! De foto's ook trouwens ;-)
Is een videograaf een kostelijke zaak?

cindy
22-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 18:00:14

Mooie foto's,jullie zagen er supper uit!
Nog een dikke proficiat!!!

Tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik4-7-2012 23:39:12

Wauw, prachtige bruid! dat kleedje stond je suuuper!

En het filmpje, de max !!

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 13:01:42

prachtige fotokes hoor ,heel mooie jurk :)
ik wil jullie ne dikke proficiat toewensen
jullie zagen er supper uit
ik wens jullie nog heel veel geluk toe
grtz nanske

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik5-7-2012 21:02:12

MOOI!
Een echt sprookjeshuwelijk, fantastisch, jullie stralen!
Proficiat en geniet van het getrouwde leven!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info