Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlammende ruzie met moeder, pfff

4-7-2012 12:01:08
hallo, zoals reeds te verwachten was, vlammende ruzie met mij ma over vanalles en nog wat. De trouw interesseerde haar niks, want ze wil niet da ik trouw, en nu opeens steekt ze mij door dat ik niks vertel ervan!!!!!!!! erg zenne.
en tja van het een kwam het ander he, spijtig genoeg he,........
ben er niet goed van zenne, echt niet, waarom nog 5 dagen voor de trouw,...
ik doe haar pijn door te trouwen, ze had een ander leven voorgesteld met mij en al van die dingen, amaai ik ben geen kind meer he, ik ben 36 jaar geworden,.......... zij weet niet eens wa ik ga aandoen, is da niet triest, ....

pffffff

heidi
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 945

Sofie
9-8-2014
 Meld misbruik4-7-2012 12:08:32

oei das nie leuk he
hopelijk draait ze snel bij en heb je toch nog
een droomhuwelijk

ellen
1-12-2012
 Meld misbruik4-7-2012 13:29:59

Hey Heidi,

Dit is toch triestig he,ik heb dit ongeveer ook,maar dan met men schoonmoeder,al kan ik me voorstellen dat het met je eigen mama nog eens zo rot moet aanvoelen,en je kan zeggen,trek het je niet aan geniet van die dag maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan,zelf ben je zo fier en kijk je er enorm naar uit,dat die mensen dan niet meeleven doet dat ontzettend veel pijn,dat het nu net juist 5 dagen voor de dag escaleerd is zeer vervelend! moeilijk om je raad te geven,maar probeer toch effe egoistisch te zijn en te denken aan jullie 2 tjes!!! GENIETEN!!! mensen die je je geluk niet gunnen zijn het niet waard om over te tobben en je druk in te maken,zelfs al is dat je eigen mama,ze zou gelukkig voor haar dochter moeten zijn!

Kop op he,denk aan jezelf en laat dit jouw dag niet verknallen,dat zou zonde zijn!!!!!

Groetjes!!!

Shana
13-8-2016
 Meld misbruik4-7-2012 13:40:03

Laat je moet niet zakken! Als jij wilt trouwen doe je dat gewoon!
Je moeder weet niet wat ze zegt.. Ze zou blij en fier moeten zijn op je!

tine
14-8-2010
 Meld misbruik4-7-2012 15:23:14

wat zou ze dan willen? dat je lekker bij haar woont en voor haar blijft zorgen, dat je alles alleen met haar doet? het is toch niet omdat je trouwt en je eigen leven zin geeft, dat je ma ineens niet meer zou bestaan? erg lelijk van je moeder om je zo te behandelen.
bij mij is het anders gegaan: de band was ervoor al erg slecht, en heb beslist haar niet te vragen op ons huwelijk, uiteraard is ze het te weten gekomen een week voor onze trouw en was ook vlammende ruzie, heb er sindsdien gewoon definitief mee gebroken, men leven is een pak rustiger nu!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik4-7-2012 19:38:49

Ik begrijp dat het een moeilijke situatie is.. nu zeker enkele dagen voor uw trouw. Laat zeker uw dag hierdoor niet verpesten, dat is het echt niet waard! Focus u op al de mooie momenten met uw verloofde en bouw een feestje met al de andere mensen om u heen. Komt wel goed hoor! Op de dag zelf zal ze haar wel kalm houden. Kop op meid!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...