Terug naar overzicht
Bij ons is er niks in de plaats hoor. Ik zou niet weten wat we in de plaats zouden moeten doen. Groetjes Lieze
Ik ga dit mee opvolgen,wij zijn gisteren bij de priester geweest en ik wou ook geen eucharistie, ben dus wel benieuwd!
Bij ons is er niets anders in de plaats.
Ook bij ons was er niets in de plaats...
Bij ons is er ook niets in de plaats.
bij ons is er ook niets anders in de plaats.
Hey Fleur,Bij ons is het ook een dienst zonder eucharistie.Normaal gezien heb je een soort draaiboek dat je van de pastoor zult krijgen waarin staat wat er zeker in je boekje moet staan en wat niet van toepassing is.Veel succes en groetjes,P.S.: als je zaterdag de klokken hoort in Loppem, is het ons moment hé:-)
Dag mieke!!!Ja 'k weet het haha, zaterdag is het zover voor jullie! Jammer genoeg gaan we 's middags nt thuis zijn, dus gaan we de klokken niet horen:(Geniet er van! En laat me weten hoe het geweest is!GroetjesFleur
bij ons is er ook niks anders in de plaats :-) maar als het per se moet kun je misschien gewoon n mooi tekstje laten lezen
Hallo, Wij hebben ook een viering zonder eucharistie. Wij konden wel kiezen voor de communie. Die wordt vooraf gezegend, of hoe ze het ook noemen, om de grootouders een beetje gerust te stellen. Tijdens de mis doen wij geen gebeden, enkel de voorbeden maar dat zijn dan persoonlijke tekstjes. Voor de rest hebben wij gewone teksten, een paar gedichtjes enzo. Geef anders je e-mail eens, dan kan ik onze tekst eens doorsturen. Groetjes Daisy
vrienden van mij hadden ook geen eucharistieviering en ze hadden niet echt iets in de plaats maar ze hebben wel veel tijd genomen voor persoonlijke zaken: ze zijn echt aan de micro komen vertellen hoe ze elkaar ontmoet hadden en zo en de getiugen hebben ook een klein woordje gedaan. Echt leuk.
dag désirémijn mailadres: fleur.roels@hotmail.comxx
Hey Fleur,We hebben ook geen eucharistie, maar bij ons is er wel gevraagd om iets in de plaats te doen. Eerder als teken dat we niet enkel met elkaar trouwen, maar ook met iedereen rondom ons.Ons thema voor de viering is "licht". We hebben nu een doosje gemaakt met dezelfde layout als onze huwelijkskaars en we steken hierin een theelichtje. Iets super simpel, maar met veel betekenis voor ons. Dat wordt dan uitgedeeld aan iedereen die aanwezig is in de viering.Groetjes!