Terug naar overzicht
In Turnhout ben ik eens naar een feest geweest in een gerestaureerd klooster. Het feest ging door in de kapel. (Paterskerk ??? of zo iets dacht ik) en daar was zeker meer dan 200 man op het feest.Succes nog
priorij corsendonk te oud-turnhout misschien.
paterspand in turnhout zelf
molenhof ravels,den bakker rijkevorsel,hoogstraten cirque of zoiets,kapelhof turnhout.....
Hof Vandersmissen in Hoogstraten is een zeer goede feestzaal!
veel van de genoemde namen zijn jammer genoeg ons lijstje reeds gepasseerd:molenhof: geen 250 pp zittendden bakker al helemaal nietle cirque hoogstraten: leuk voor walking dinner, maar geen plaats voor zittendpriorij is mooie locatie, maar trap op voor de feestzaal en dan vonden de oma's geen goed idee :-(paterspand is zeer mooi, maar valt het prijskaartje een beetje tegen is hof tersmissen groot genoeg ???in ieder geval bedankt voor de reactie's tot nu toe allemaal ...
Alta ripa II
le cirq dat is in het centrum van hoogstraten heel mooigoeie boxen en een vip boven boven en beneden een bar echt de moeite of de warande in turnhout?
spiegeltent in rijkevorsel mss,al viel bij ons dat prijskaartje ook serieus tegen :(
Wij hadden 265 man uitgenodigd, 242 man is effectief geweest en hadden feest in Den Dries in Retie (Gemeenschapszaal, maar erg moderne zaal nog).Was heel ruim ingericht, in visgraat, met lange tafels en eretafel in het midden.Paterspand is idd erg duur, ben daar ook gaan huren.Corsendonk vonden wij wel mooi, maar is zeker ook niet groot genoeg en we vonden dat het daar ook wat muf rook.In Dessel is er ook nog de parochiezaal (is wel wat ouderwetser) of het nieuwe voetbalterrein (loges erboven). Geen idee hoe groot dat is.
E10 hoeve in Brecht of Den Eyck in Kasterlee beide zeker aan te raden. Ook heb je de Voorthoeve in MeerleVerder heb je ook de Rabboeni zaal in Hoogstraten (mooie zaal van de school het Spijker) - als ik mij niet vergis, kan je daar voor de catering werken met hof ter smissen, of wschl ook wel met een andere
we zijn gisteren een kijkje gaan nemen bij Den Eyck in Kasterlee. Hebben daar ooit gefeest en weten eigenlijk al dat het daar goed is...Nu de offerte nog even afwachten Die E10 hoeve is ook een goei tip precies ...Wordt vervolgt ...
Feestzaal Kapelhoeve in Turnhout kan zeker 200 pers. aan .Je moet zeker denken dat er van de genodigden 10 percent afvalt. Grts Ivo