Terug naar overzicht
wij zijn er gaan kijken en was op eerste zicht heel positief tot we ineens hoorden dat we bijna geen inbreng hadden in het eten en vooral de bruidstaart en dat zij het beter weten en dat hun zaal voor een 'bepaald kleinteel' is en dat was voor mij derover, dus daarom zijn we niet voor hun zaal gegaan
Oei! Wat bedoel je juist met weinig inbreng? En voor welke zaal zijn jullie wel gegaan? Zoektocht naar feestzaal is toch wel niet te onderschatten!
Hey Tim, toevallig niet vergist van jaartal in je avatar? :p Want normaal zou je al getrouwd moeten zijn dan ;-)
Hey Vicky, inderdaad! Zou 2013 moeten zijn!
Wij zijn er ook gaan zien, en echt een hele mooie zaal . Je hoort er alleen maar positief van , staat zeer gekend in de streek.Maar wij hadden gewoon geen klik met de zaal. We vonden het er zelfs een beetje over( takken die boven de tafels hangen). Bovendien hielp het niet dat we verplicht werden om ons trouwfeest op een vrijdag te organiseren omdat we met minder dan 100 avondgasten waren.Ok voor de zomer, maar nu in putje winter?Vervolgens heb ik mijn man het Hofke van Bazel laten zien ... en de rest is History Zou zeggen ga ze bezoekenGroetjes
wij trouwen in zaal horta en hebben getwijfeld met hofke van basel. ivm met inbreng, wij wouden een amerikaanse bruidstaart en daar deden ze echt moeilijk over, we zouden zelfs de smaken van de taart niet kunnen kiezen.
HeyWij trouwen er volgende maand en ik kan alleen maar positieve dingen vertellen. Ons feest moet natuurlijk nog volgen maar voorlopig ben ik vol lof over hun aanpak. Iedereen die er al een trouwfeest heeft meegemaakt, is ook laaiend enthousiast. Wij zijn echt gevallen voor de stijl van de zaal en het eten zou ook top zijn.
Ik was op internet ook helemaal weg van de zaal, maar wij zijn eerst De Groene Jager gaan bezoeken en daar als een blok voor gevallen... Zeker ook het bekijken waard!