Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Badeendjes: wat ermee doen?

4-7-2012 19:16:08
Hallo?

Wij hebben 150 badeendjes gekocht, omdat we dit eerst als tafelschikking gingen gebruiken.
Nu we iets anders gebruiken als tafelschikking, hebben we die badeendjes over.
Iemand een idee hoe we ze nog nuttig kunnen gebruiken? Als decoratie? Voor kindjes? ....

Bedankt!!!!

Steffie
21-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 704

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik4-7-2012 20:44:29

heb je al een iets voor de kindjes aan de kerk?
Daarvoor kan je anders wel badeendjes gebruiken.
wij hadden puntzakjes met snoepjes en daarop zat een badeendje.
Ik had er iets meer gemaakt dan nodig,
de rest deelden we dan uit in de feestzaal aan de mensen met kleine kindjes.
En sommige grote kindjes waren er ook verzot op en waren er al mee aan het spelen laat op den avond

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 21:21:19

Ik zou een deel gebruiken om aan de kindjes te geven. Dat vinden ze altijd wel leuk. De rest kun je misschien proberen te verkopen aan iemand die er veel nodig heeft. Je kunt altijd proberen hè... Groetjes!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik4-7-2012 23:11:52

heb je al een bedankje ? je kan ze altijd aan je gasten uitdelen met iets lekkers aan. of idd verkopen hier op het forum of op 2de hands.
van plan om nadien voor kindjes te gaan kun je ze miss sparen om als doopsuiker te gebruiken

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:08:00

Hoi,

van waar zijn jullie? en zijn het allen verschillende kleuren? ik wil het wel eens bekijken kan je de prijs doorgeven of in bericht sturen (lottesleurs@hotmail.com)

Steffie
21-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:47:05

Dag Lotte
Het zijn kleine badeendjes in vijf verschillende kleuren: blauw - geel - oranje - groen - roze.
We hadden gedacht aan één euro per vijf.

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik5-7-2012 12:17:21

dag steffie, en van waar ben je? dan kan ik kijken of dit haalbaar is lijkt ons wel leuk maar moet het ook met mijn vriend nog eff bespreken

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 13:32:17

Je kan er mss iets leuks mee doen, met de foto's?

heidi

Meld misbruik5-7-2012 16:21:50

je kan het misschien als decoratie gebruiken, grote glazen vazen met de eendjes erin, enz...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...