Terug naar overzicht
Misschien eens aan je fotograaf vragen, heeft die een idee.grtz www.discovideo.be
mijn plaats is Tivoli Kasteel Mechelen, misschien zij hebben nog iets beschikbaar. zij hebben verschillende salon's binnen het kasteel. Veel Succes!!
zijn er geen leuke b&b's in the buurt ? Deze kunnen soms met hun apart interieur een hele mooie achter grond geven of een statig hotel (beetje te zien wel gernre foto's jullie willen) , een speciale bakker,chocolatier,delicatessezaak (zo 1 die ingerichte met allemaal blikken potjes ,kadootjes, praline doosjes) ,bloemenwinkel kunnen ook mooie foto's opleveren .Ritje met de trein ? binnen in kunnen ze niet veel zeggen dat je foto's trekt want dan ben je een reiziger (moet je natuurlijk wel een h&t ticketje kopen)museum , een mooie meubel of binnendecoratie zaak heb ik ook al op foto's gezien .of zon tuincentrum dan heb je alles gecombineerd veel wordt er als binnen locatie of een leuk cafe/bar gebruikt . Heb(ben ) passie voor koken foto's in een keuken van een restourant (of van je feestzaal ) kunnen ook hilarische foto's opleverengezammelijke sport ? vb badminton kun je miss regelen met de sporthal dat je daar eventjes foto's mag trekken en dat alles al klaar wordt gezet
Ik ga zelfs niet op zoek naar binnenlocaties ik ga er vanuit dat de fotograaf er heel veel zal kennen :-) je kan hem natuurlijk altijd eens bellen dan ben je waarschijnlijk ook een pak geruster.
amai tima, zoveel leuke ideeën! Dat moet ik onthouden!
Hey,Hier ook geen binnen locatie hoor, en we trouwen op dezelfde dag ;)Het ging vandaag ook regenen, hier ondertussen al terug 25 graden en mooi zonneke.Dus ik ga er vannuit dat het niet zal regenen, en als het regent, zal de fotografe wel een optie hebben.Niet te veel stressen, voor alles is een oplossing.Groetjes! Mede 14 juli bruidje
't hooghuys in Berlaar, is wel te betalen. Ik weet niet hoeveel het kost en of het zo snel nog kan geregeld worden. Café 'De poemp' ook in Berlaar heeft een mooi interieur en er is ook nog een tof, klein bakkerijtje, maar dat weet ik niet meer hoe het noemt....
Hey dames, Heel erg bedankt voor jullie tips. Ik ga er daar toch wel nog een paar snel van contacteren. Nu staat het weerbericht weer op 40% regenkans pfff moeilijke beslissing zene ;-)