Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lichte paniek nu!

4-7-2012 22:42:52
Hey bruidjes,
Met nog 9 dagen en 1 uur op de teller begin ik toch wel lichtjes te panikeren. Ze voorspellen op onze dag 75% regenkans en ik heb nog steeds geen binnenlocatie gevonden. Ik vraag me echt wel af of dat te vinden is in Heist op den Berg, Lier , Mechelen? Als het regent kan ik echt niet naar mijn buitenlocatie gaan want dat is het Fort in Walem en dan ben ik helemaal vies met mijn sleep. Als er nog iemand kan helpen dan hoor ik het heel erg graag.

Groetjes en bedankt

Sophie

sophie
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 632

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik4-7-2012 23:08:18

Misschien eens aan je fotograaf vragen, heeft die een idee.
grtz www.discovideo.be

Karla
28-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:32:56

mijn plaats is Tivoli Kasteel Mechelen, misschien zij hebben nog iets beschikbaar.
zij hebben verschillende salon's binnen het kasteel. Veel Succes!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:44:14

zijn er geen leuke b&b's in the buurt ? Deze kunnen soms met hun apart interieur een hele mooie achter grond geven of een statig hotel (beetje te zien wel gernre foto's jullie willen) , een speciale bakker,chocolatier,delicatessezaak (zo 1 die ingerichte met allemaal blikken potjes ,kadootjes, praline doosjes) ,bloemenwinkel kunnen ook mooie foto's opleveren .
Ritje met de trein ? binnen in kunnen ze niet veel zeggen dat je foto's trekt want dan ben je een reiziger (moet je natuurlijk wel een h&t ticketje kopen)
museum , een mooie meubel of binnendecoratie zaak heb ik ook al op foto's gezien .of zon tuincentrum dan heb je alles gecombineerd
veel wordt er als binnen locatie of een leuk cafe/bar gebruikt . Heb(ben ) passie voor koken foto's in een keuken van een restourant (of van je feestzaal ) kunnen ook hilarische foto's opleveren
gezammelijke sport ? vb badminton kun je miss regelen met de sporthal dat je daar eventjes foto's mag trekken en dat alles al klaar wordt gezet

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik5-7-2012 10:09:25

Ik ga zelfs niet op zoek naar binnenlocaties ik ga er vanuit dat de fotograaf er heel veel zal kennen :-) je kan hem natuurlijk altijd eens bellen dan ben je waarschijnlijk ook een pak geruster.

clara
1-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 11:25:54

amai tima, zoveel leuke ideeën! Dat moet ik onthouden!

lieselot
14-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 13:30:20

Hey,

Hier ook geen binnen locatie hoor, en we trouwen op dezelfde dag ;)
Het ging vandaag ook regenen, hier ondertussen al terug 25 graden en mooi zonneke.
Dus ik ga er vannuit dat het niet zal regenen, en als het regent, zal de fotografe wel een optie hebben.

Niet te veel stressen, voor alles is een oplossing.

Groetjes! Mede 14 juli bruidje

An
8-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 19:25:17

't hooghuys in Berlaar, is wel te betalen. Ik weet niet hoeveel het kost en of het zo snel nog kan geregeld worden.
Café 'De poemp' ook in Berlaar heeft een mooi interieur en er is ook nog een tof, klein bakkerijtje, maar dat weet ik niet meer hoe het noemt....

sophie
14-7-2012
 Meld misbruik6-7-2012 14:24:03

Hey dames,

Heel erg bedankt voor jullie tips. Ik ga er daar toch wel nog een paar snel van contacteren. Nu staat het weerbericht weer op 40% regenkans pfff moeilijke beslissing zene ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...