Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ladybird

4-7-2012 23:15:14
Hoi bruidjes!

Zijn er hier die ervaring hebben met bruidsjurken van Ladybird?
Heb er op hun website zoveel mooie gezien en er zijn in België maar 2 verkooppunten dus wil hier eerst wel wat op de hoogte zijn voor ik km's ga rijden. Hebben jullie ook een idee rond welke prijzen deze gaan, kwestie van voorbereid te zijn

groetjes
Stéphanie

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 1229

kimberly
17-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 0:03:25

Volgens mij kan je die toch in redelijk wa winkels krijgen ze,ik zelf heb er ook een van, en totaal geen moeite gehad om te vinde. de prijzen beginnen toch vanaf een 1100 zoiets dacht ik

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:30:55

ik heb ladybird aanhad bij steven in torhout

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:42:24

Idem hier, ook ladybird aan gehad bij Steven in torhout! Denk ook wel dat heel wat winkels dit verkopen. Misschien zijn er maar 2 "officiële verkooppunten" van het merk zelf. Bij linea raffaelli is dit ook zo maar er zijn zoveel meer bruidswinkels die ze verkopen! Ik zou toch eens op de website kijken van een bruidswinkel in je buurt en kijken of ze het daar toevallig ook niet verkopen.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:44:12

http://www.ladybird.nl/bruidsmodezaken Op de website zelf staan er al 8 winkels! Succes met je zoektocht!

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 8:44:37

mijn kleedje komt van bij steven in torhout , richtprijzen zijn tussen de 1200 en de 1700 euro als je niet meer laat veranderen. zelf heb ik de rits er laten uithalen om er veters in te doen maar dat doet ze zelf en heeft me bijna niets gekost

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-7-2012 9:45:22

Hoi Bruidjes!
Bedankt van jullie reacties!
Dan moet ik nog maar eens goed kijken
Die prijzen vallen dus heel goed mee en dan is het mss toch nog mogelijk om binnen m'n budget te blijven
Zaterdag ga ik al eens kijken en passen! ben dus super benieuwd!!!

groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 10:46:24

@ marinka : daar verschiet ik nu van tegen mij was haar stokpaardje dat geen 1 jurk meer dan €1500 kost en dat ik da duurste aanhad . na haar verhaal kwam het er op neer dat iedereen die een duurdere jurk kocht koekoek was was ws niet haar bedoeling want een hele lieve dame maar ze wist dat ik naar robels geweest was voordien kdenk dat ze gewoon haar zaak wilde promoten maar op het moment zelf kwam het wel zo over

Sarah
20-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 10:49:22

Ik heb ook een Ladybird en heb deze bij couture ann gehaald in Aalst.
Zij heeft verschillende modellen hangen en qua prijs valt het ook goed mee.

groetjes
Sarah

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik5-7-2012 13:05:21

mijn ladybird komt van couture Jetty uit Beveren/Melsele
heb al gehoord dat de jurken een pak goedkoper zijn soms dan in andere winkels.
Mijn ladybird koste 1100€, het is wel niet het model gevonden dat ik zelf mooi vond, passen passen passen is de boodschap.
soms is een jurk op de kapstok niet zo mooi, maar zit hij als gegoten om je lichaam en voelt hij fantastisch!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-7-2012 13:47:51

@Emy
Zaterdag mag ik gaan passen bij couture Jetty heb onlangs ook nog reclame gekregen dat ze tot 15 juli serieuze kortingen geven, dus de moeite om eens een kijkje te gaan nemen
@Silke: Ben nog eens een kijkje gaan nemen op de site en idd er staan 8 verkooppunten op (had weer niet verder gekeken dan mijn neus lang is *haha*)

Ben super benieuwd naar zaterdag! Is toch iets waar je al van klein meisje over droomde om bruidsjurken te kunnen passen.

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik5-7-2012 13:52:42

Ging mee met mijn schoonzusje om haar kleed bij couture annie in Gent.
was ook een ladybird, mooi lief kleedje van 800 euro.
wit met beige pareltjes op het bustierstukje en een bruin lintje om de taille.
Mooi ^_^

Veel succes!

En eindelijk iemand die ook trouwt rond onze datum... leuk!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-7-2012 14:53:16

@Virginia
Ja idd winterbruidjes!
Wilde gewoon wat anders doen en ben eigenlijk ook wel een herfst/wintertype. Nu hopen dat het sneeuwt of toch mooi gevroren heeft, dat geeft nog meer cachet.
800 euro is echt geen geld! (voor een bruidsjurk). Ladybird is precies toch een goed betaalbaar merk. Ik kijk er al naar uit om te passen!

Krijgen jullie soms ook die reactie?: Oei januari? dat is in de winter? *haha* wel leuk ^-^

kim
7-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 15:07:23

Ik heb een ladybird van the honeymoonshop in Rotterdam.
Was eigenlijk speciaal voor een kleedje van Maggie Sottaro naar ginder gereden, maar zag een ladybirdje én die is het geworden :)
Rond de 1200eur

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik5-7-2012 15:08:50

mijn jurk van ladybird komt uit het bruidsparadijs in merksem
Ben ze gisteren mogen gaan halen! zo tevreden!!!!! :-)

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik5-7-2012 15:20:05

Stéphanie,

Jaja dat zijn de meest gehoorde reacties!
Maar de winter heeft inderdaad toch iets eh? ik ben alleen op zoek naar iets warms om over mijn trouwkleed aan te trekken. niet zo makkelijk aangezien de jurk 1 schoudertje heeft met een ruche aan...
Heb jij daar al eens voor rond gekeken?
En hoe ver sta jij?
Sorry voor de vele vraagjes ^_^ maar 'k vind het wel leuk om eens te kunnen vergelijken =D
iedereen vindt dat ik al veel te vroeg bezig ben maar Daar denken wij anders over =)
Groetjes!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 16:03:59

Mijn ladybirdje komt van Couture Ann in Aalst en was inclusief hoepelrok 1.150€
Voor de geweldige vriendelijkheid moet je er niet zijn, maar ze heeft wel heel wat modellen in huis :-)

Succes!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik5-7-2012 16:15:13

Virginia

Kan geen kwaad hoor! Vind het ook super dat ik al met iemand kan vergelijken

Hoe ver ik sta?
wat al vast ligt: zaal, decoratie zaal, dj, bruidskapper/make-up, fotograaf, bedankjes voor de gasten weet ik ook al wat en waar, fotolocatie (binnen), bus en denk dat dat het zo een beetje is. Dus moet nog een héél deel in orde brengen! Ja heb ook al eens gekeken voor iets om over m'n jurk te dragen, maar veel vind je daar niet in en ik denk dat ik wrs voor een bontje ga en anders een bollero. Alles is toch binnen bij ons dus dan is het enkel om in en uit de bus te stappen.
Ik kan nu pas beginnen kijken voor een jurk omdat ik onlangs een borstverkleining heb laten doen en het zou nogal zot zijn geweest moest ik eerder gaan passen zijn, anders had ik zeker ook al gaan kijken hoor, dus vroeg ben je niet denk ik

Sandra

Heb gezien dat ze er daar idd ook hebben! Als het zaterdag niets wordt ga ik zeker daar ook eens een kijkje nemen. Ben er al eens geweest om info te vragen en ik denk dat als je daar niets vind, je het nergens gaat vinden! zoveel keuze seg!!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-7-2012 18:13:12

Ja, ze heeft wel veel keuze!
Ik heb er trouwens ook Miss Kelly gepast en Romantica, ook 2 mooie merken hoor!
Het is zeker de moeite om er eens te gaan passen en de verkoopster is een hele vlote jongedame!!

groetjes

Amber
27-7-2012
 Meld misbruik6-7-2012 15:26:11

Heyla,
Ik heb ook een jurk van ladybird. Ik ben de 27 juni mogen halen voor de laatste pas en nu hangt ze mooi veilig weg. Bij mij heeft ze 1300 eur gekost ook bij Couture Ann.
Ik had wel heel wat problemen bij haar vooral mijn schoenen, clips (in december besteld , ze gingen er zijn in april, waren er niet, dan in juni en in juni waren het de verkeerde) Die dag was de airco ook kapot, ze had stress en alles wat ik vroeg was haar te veel. De andere verkoopster is wel een hele vriendelijk en spontane! Ik had er ook een tiara besteld en de doos die ik had was leeg. Mijn model lag in de vitrine en de vorm was niet ok, haar antwoord: de kapper zal het wel oplossen! (dat heeft dus net geen 200 eur gekost!!) Maarja, Ik moet er niet meer heen, heb mijn droomjurk en kan alleen maar aftellen en uitkijken naar onze dag!!

Ik wens je heel veel succes met de zoektocht naar jouw droomjurk!!! grts

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik6-7-2012 15:36:54

Amber!

Spijtig van die tiara Hopelijk kan de kapper dit idd nog een beetje in orde krijgen? Morgen ga ik op jacht en ben zoooo benieuwd!!! Sta echt te popelen gelijk een klein kindje *hihi*

groetjes

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik12-7-2012 11:08:20

Hoi dames,

Hier ook een winterbruidje (10-01-2013) die op sneeuw hoopt
Ik heb nu zaterdag ook een afspraak bij Couture Jetty, ook met de bedoeling voor een Ladybird, maar je weet het nooit hé. Misschien wordt het iets totaal anders.

@Stephanie: hoe is het daar bij jou verlopen? Goed meegevallen hopelijk?

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-7-2012 12:54:16

Anja

Ik ben héél tevreden over couture Jetty!!! Is een klein 'oud' winkeltje, maar de mevrouw weet heel goed met wat ze bezig is en gaat zeer gepassioneerd en professioneel te werk. Voelde me enorm welkom en heb uiteindelijk gekocht :-D ben naar daar gegaan omdat zij Ladybird verkoopt en van zodra ik er 1 aan had was ik helemaal verkocht! Als je koopt betaal je ook niet direct de hele som, maar moet je in 3x betalen. 1ste keer voorschot, dan een deel bij het opnieuw passen en verstellen en laatste deel bij het afhalen. Je krijgt daar bovenop ook een cadeaubon van 100 euro die je mag spenderen aan accesoires: schoenen, juwelen, onderrok, ... en die mag je diezelfde moment al gebruiken. Ik ben dus echt wel super tevreden!!! :-D

Ps; als je gaat passen (is op afspraak) doet ze de deur vast zodat ze enkel en alleen met jouw kan bezig zijn.

Veel pasplezier en hopelijk vind je daar iets naar je goesting en ben je even tevreden als ik :-)

groetjes

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik12-7-2012 13:22:29

Hey Stephanie

Ooohhh, nu zit ik helemaal te popelen!!!
Ja, ik ken de winkel. Ik woon er niet ver af, en kan het niet laten om in het voorbij rijden naar de vitrine te staren...wel niet altijd zo'n goed idee als je met de auto bent.

Ik laat zeker weten hoe het geweest is, en of er al dan niet een Ladybird in bestelling is!

Groetjes,
Anja.

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik12-7-2012 15:34:51

Super Anja!

Ik krijg terug die kriebels in u plaats
Probeer er zoveel mogelijk te passen want dat passen op zich is ook heel leuk, maar wel vermoeiend! Héél veel plezier en we horen het hier dan wel

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info