Terug naar overzicht
Zou je niet beter opteren voor droogkuis, ik zou niet weten wat voor jurk het exact is, maar kan je best heel voorzichtig mee zijn...en als je het in het machien steekt: onze heeft een functie satijn en dan 30 graden en niet zwieren... dat zou ik dan opteren, maar laat je eerst maar is goed informeren eer je de optie 'wasmachien' overweegt ;)Groetjes.
Ik zou ze ook naar de droogkuis doen, dan kunnen ze die ineens ook stomen...
NIET DOEN!!ook geen droogkuis. Daar komen de jurken ook niet altijd "heel" van terug hoor. ALS je er al iets aan zou doen, zou ik het met de hand doen!Of misschien op de droogkuis vragen wat je het beste kan doen om het vuil eruit te krijgen.. maar ik zou het niet riskeren dat je een maand voor de trouw geen trouwkleed meer hebt.. :-s
Ik zou het vuil er ook met de hand proberen wassen. Voor nieuwkuis is het al vrij laat, dat duurt een aantal weken voor een trouwjurk.Gr,Hanne
jha het is al naar de stomerrij geweest en het is nog niet proper
op sommige wasmachines is een zijdeprogramma maar ik zou het toch niet durven. misschien wel eens in de stoom van een badkamer hangen. Vraag het anders eens waar je je kleed gekocht hebt?
het mag enkel als de jurk 100% polyester is,op wol of zijde programma op 400 toeren.heb ik als tip gekregen, nog niet zelf geprobeerd..
Nee! Niet zelf wassen! Het zou er "schoon" kunnen uitkomen zo!Vraag het eens in de winkel waar je het gekocht hebt, als de droogkuis niet helpt..
Ik ga mijn trouwkleed seffens zelf wassen in bad, zal je laten weten hoe het geweest is en of het vuil eruit is gegaan :-)