Terug naar overzicht
Hallo Lisa,Ik dacht 2 getuigen in totaal, bij ons is dit toch de gewoonte. Wel weet ik dat de getuigen mogen verschillen bij het burgerlijk en kerkelijk huwelijk. Mijn jongere zus was getuige bij ons burgerlijk huwelijk en mijn oudste zus wordt getuige voor de kerk.grtjs, Ann23/09/2006
Ik denk dat je er voor de kerk meer mag hebben, maar ik weet het ook niet precies...Groetjes,Miriam
HalloVolgens mij in totaal max 2 personen: één voor wet en één voor kerk. Die persoon mag wel dezelfde zijn voor wet en kerk.Groetjes
Zowel in de kerk als op het gemeentehuis moet je er per persoon minimaal 1 hebben en max. 2!groetjesNathalie08-09-06
Hoi,omdat mijn man niet kon kiezen tussen zijn broer en zus, hebben we dat eens nagevraagd.Bij de gemeente is er max. 1 getuige per persoon.In de kerk kan je er in pricipe zo veel hebben als je wil, maar dat hangt wel af van de priester die je hebt. Die van ons had er geen probleem mee dat mijn man 2 getuigen had, maar hij zei er wel bij dat dat niet overal mag. Dat zijn dan regels die de priesters zelf invoeren.GroetjesSandrareeds 104 dagen getrouwd