TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
18-8-2012
|
5-7-2012 17:01:28
Proficiat! Leuk verslagje om te lezen, want onze dag ziet er van indeling ongeveer hetzelfde uit. Een opluchting dat dat dus wel doenbaar is op één dag :-) Ik zorg alvast dat mijn schoenen goed ingelopen zijn ;-) Geniet van het 'man en vrouw'-zijn!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
5-7-2012 18:17:37
Heel leuk verslagje!! Jammer van de pijntjes aan je voetjes, maar dat heb je dus goed opgelost ;-)! Ik heb ook al ballerina's gekocht voor 's avonds :-)! Geniet nog maar lang na en veel geluk in de toekomst!
groetjes
Sandra
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
5-7-2012 18:58:56
Proficiat - fijn dat je zo genoten hebt van jullie dagje!
|
|
Silke
4-5-2013
|
5-7-2012 19:53:43
Klinkt super he! Een dikke proficiat! Veel geluk samen!!
|
|
Janine
30-6-2012
|
5-7-2012 20:04:46
@ Charlotte Het is zeker doenbaar, als je maar een beetje een ruim tijdschema probeert te hanteren. Als koppel is het soms wat overdonderend, maar dat is eigenlijk de hele dag zo. Wij zijn al de hele afgelopen week aan het "napraten" over wie en wat en onze impressies. De dag vliegt echt, maar je pikt toch zoveel mee. Ben nu wel benieuwd naar de foto's. Probeer zeker ook aan familieleden of vriendinnen te vragen om een camera mee te nemen, zodat je ook van later op de avond nog foto's hebt of van onverwachte momentjes (zoals 's morgens bij klaarmaken bv). Altijd leuk. Succes nog!
|
|
Joyce
11-5-2013
|
6-7-2012 7:50:37
Heerlijk toch om zo'n fijne verslagjes te lezen. En goede tips zoals reserveschoenen en extra fotocamera's vragen zijn altijd meegenomen :-) Proficiat met jullie mooie dag en nog veel succes samen!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |
Videoproducties