Terug naar overzicht
Nope geen ervaring mee maar mag ik misschien toch even vragen hoe je ervaring was met het bestellen via light in the box? xx
Sorry zelf heb ik geen ervaring daarme, dus ik kan je niet helpen. Ben alleen blij voor jou dat je een jurk gevonden hebt, want het is toch al een zoektocht geweest. Hopelijk lukt het in een retouche atelier.
@virginia: viel goed mee eigenlijk, alleen volgens mij kunnen die chinezen echt niet meten. ik had hem een klein beetje te groot besteld om dus wat ik nu heb te vermijden.kwaliteit van de stof is verrassend hoog, naden zijn mooi afgemaakt. alleen kleedje komt zooo gekreukt uit de doos, zo zonde. ik heb het eerst gestreken om het te kunnen passen
Je maakt je stiksel los waar het het meeste fronst. Je stikt elke keer eenbeetje breder en dan wat smallen. Je stikt eigenlijk een boog.tussen de bestaande stiksels stik je dus wat breder maar langzaamaan. je moet vloeiende lijnen maken anders past het niet mooi aan.Probeer eerst ergens een stukje naad los te krijgen op een iets onopvallendere plek en probeer de gaatjes van het stikselweg te strijken. Kan je het niet wegstrijken dan zou ik het aan je heupen niet verbreden want dan ga je die gaatjes blijven zien!!!!en dan is er maar 1 oplossing vrees ik, afslankcreme :)SUCCES xx