Terug naar overzicht
Hey, wij hebben ook Norbert De Bethune gevraagd. Wij hebben hem ook nog niet bezig gezien maar wel Johan die ook op de site stond en dat was echt de moeite waard. Norbert zijn tekst op de site sprak ons echter meer aan dus we hebben hem nu vastgelegd voor september 2007. Ons heeft hij enkel gezegd dat we in februari nog eens moesten terug bellen om de voorbereidingen te starten. Ik vond het wel een beetje spijtig dat we geen viering kunnen hebben om 16u op onze dag. Nu hebben we 17u en ik vrees dat dat wel vrij krap zal worden. In ieder geval, ik ben ook zeer benieuwd! Marijke 15/09/2007
Hallo Cynthia,Vrijblijvend.Wij hebben videoreportages metNorbert,en ook met de 2 Johans.Want Rent-a-priest heeft twee priesters die Johan noemen.U mag altijd onze videoreportages bekijken,dan oordeelt u zelf.www.videomanie.be Nu gaan er weer mensen reclameren die vinden dat we maar eens moeten betalen voor reclame.Wel wij hebben de Webmaster reeds 3maal om prijzen gevraagd.Steeds zonder antwoord.Dus nood breekt wet.Groetjes en veel succes,Theo